Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Jeg lurer på hva man kan gi i en avskjedsgave til kjæresten sin som skal reise bort et år? Tenkte litt på ramme med bilde av oss to? Andre forslag? Tenkte bare noe lite noe..
Jade Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 (endret) Et fint brevpapir kanskje? Med ferdig addresserte konvolutter (til din adresse) med frimerker på? (Mail og SMS kan ALDRI slå håndskrevne kjærlighetsbrev...) En fotobok med fine minner, kan også være kjekt, men koster gjerne noen hundringser Endret 16. august 2008 av Jade
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Det høres bra ut! Flere forslag? Går fortsatt litt for den rammen, men er det lurt?
Lenemor Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Det høres bra ut! Flere forslag? Går fortsatt litt for den rammen, men er det lurt? Hvorfor ikke
Kitty_katt Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg ville gitt noe som minnet han om dere. Et fotoalbum med masse bilder av dere, eller en bilderamme med fine bilder:) Selv ga jeg kjæresten min en stor bilderamme med et par bilder av oss inn til jul i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå