Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #21 Skrevet 16. august 2008 Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor jeg i det hele tatt er i live, jeg. Da jeg var liten så syklet jeg uten hjelm, klatret i trærne, lekte villmann i nabolaget, var ute en hel dag å leke uten å ha mobil (er ikke i mot det). Jeg hadde til og med penal på skrivebordet da jeg gikk på skolen.
LvonB Skrevet 16. august 2008 #22 Skrevet 16. august 2008 Vet du noenting overhodet om barn?? Det som er ute av syne frister ikke på langt nær så mye som det som ligger rett foran dem! Veit ikke så veldig mye om barn - bortsett fra at jeg har to i skolealder.. Alle barn er forskjellig, men som jeg skrev, så sa jeg "det jeg TROR vil være resultatet". Og jeg mener at barn bør lære at ikke alt som ligger foran nesen på dem, er til for å røres.
Tule Skrevet 16. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 16. august 2008 Dette er da ikke noe nytt, ikke på barneskolen mine barn gikk på i alle fall. Her fikk foreldrene beskjed om at "det er ikke nødvendig for barna å ha med penal på skolen" allerede på informasjonsmøtet før skolestart, og det samme sto i informasjonsbrevet vi fikk før første skoledag... De nektet ikke barna å ha med penal, det ønsket de ikke å gjøre, men de presiserte at barna ikke ville ha behov for det fordi de helst så at skolens materialer ble brukt i skoletiden. Årsaken som ble oppgitt var å minimere "konflinktsituasjoner som kunne oppstå"... ("tyvlåning" av blyanter, farger, viskelær, glitterpenner mm.) Sjalusi og kjøpepress var også en av grunnene som ble oppgitt. hei men der informerte de, det har de ikke gjort her hilsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå