Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks ventet på meg i 7 år. Gav meg stadig tilbakemeldninger og kjærlighetserklæringer på at det burde blitt oss igjen. Så fant jeg en jeg trodde var seriøs, men som jeg nå jammen ikke er helt sikker på.... Min eks trodde dette var mannen i mitt liv, og vips så hadde han også funnet seg ei. Nå skal de visst bli samboere allerede. Flere som har opplevd slikt....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke VIPS om han finner seg en dame etter 7 år.... Han gav vel helt opp håpet når du fant deg en ny...

Skrevet
Det er ikke VIPS om han finner seg en dame etter 7 år.... Han gav vel helt opp håpet når du fant deg en ny...

Tror nok det er der det ligger, ja.

Og hvorfor bryr du deg? Du har jo virkelig ikke noe med det!

Skrevet

Han var ihvertfall heldig som fann ei seriøs dame så raskt etter at jeg fann min. (en uke etterpå eller noe slikt) Han var typen som aldri skulle finne seg noen ny, selv om jeg gjorde det....

Men jeg tror kanskje det er lettere for menn å finne noen seriøse..

Skrevet

Det kan jo hende han har kjent henne lenge, men hatt henne på gress, fordi han ennå hadde et håp om at du skulle ta ham tilbake...

Skrevet
Tror nok det er der det ligger, ja.

Og hvorfor bryr du deg? Du har jo virkelig ikke noe med det!

Typisk kommentar fra KG folket :ler:

Jeg er jo kjempeglad på hans vegne. Syntes det bare var litt rart når jeg tenker etter....Jeg vil jo ikke han tilbake.

Vi er god venner vi og forteller hverandre det meste, selv om vi var bitre fiender før. Jeg har til og med bilde av dama hans. Håper hun blir en god stemor for mine barn. Av meg får hun ihvertfall all støtte.

Skrevet
Jeg er jo kjempeglad på hans vegne. Syntes det bare var litt rart når jeg tenker etter....Jeg vil jo ikke han tilbake.

Vi er god venner vi og forteller hverandre det meste, selv om vi var bitre fiender før. Jeg har til og med bilde av dama hans. Håper hun blir en god stemor for mine barn. Av meg får hun ihvertfall all støtte.

Så bra! :)

Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig å bli klar for et nytt forhold når eksen har gått inn i et nytt forhold. Så lenge eksen er singel er det fortsatt håp...

Skrevet

Ja.

Selv har jeg ikke vært så heldig...

Men min eks trodde virkelig at dette var drømmemannen min..

Men uansett er jeg glad på min eks sin side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...