Gjest kenneth Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Batteriet på pulsklokka mi (F11) må byttes. Hvor gjør man det? Sender jeg den til Polar, leverer jeg den hos en Polar-forhandler eller hos urmakeren?
UllaG Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Du må sende klokka di inn til Polar for å få bytta batteriet. Se www.pulsklokke.no
prescella Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Send inn til Polar. Det har jeg gjort,koster ikke stort å bytte batteriet. De sender regninga med klokka.
gard Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Hmm...jeg skiftet batteriet på min Polar klokke selv. Kjøpte et klokkeskrujern på Claes Ohlsson til 50-60 kroner og et batteri til 20 kroner.
getti84 Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Både Polar og Løplabbet skifter batteriene til din Polarklokke. Endret 10. januar 2009 av mrs_bond
Gjest Ruth Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Både Polar og Løplabbet skifter batteriene til din Polarklokke. Gjelder dette også føleren? Ikke bare selveste klokken? Endret 10. januar 2009 av mrs_bond
Stillest vann Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Hmm...jeg skiftet batteriet på min Polar klokke selv. Kjøpte et klokkeskrujern på Claes Ohlsson til 50-60 kroner og et batteri til 20 kroner. Greit det, hvis man føler seg trygg på at den fremdeles er vanntett når man har skrudd den sammen igjen... Selv tar jeg ikke sjansen, med en klokke til noen tusenlapper
Gjest svanungen Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Sendte min klokke inn til Polar. De hadde kampanje på Full Service, så jeg bestilte alt sammen. Ny rem, ny kassefront inkl glass, og nye batterier, samt sjekk av sender. Fikk ny sender og nytt belte uten ekstra kostnad. Klokka ser ut som ny! Kjempefornøyd, rask og grei ekspedering. Fylte ut skjemaet på siden www.pulsklokke.no , la det sammen med klokka i en bobleplastkonvolutt og alt gikk smertefritt. Anbefaler at du skriver ned "serienummeret" (står på baklokket), slik at du har det dersom det skulle være noe. Men ikke noe problem for min del. Flere venner har gjort det samme, uten problemer. Anbefales! Ved å sende inn klokka til Polar, eller skifte batteri hos autorisert verksted beholder man eventuell garanti. Dette synes jeg er viktig med et produkt til såpass mye penger... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå