Gjest Raptuza Skrevet 15. august 2008 #1 Del Skrevet 15. august 2008 Eg har kjøpt ei høstjakke frå HM i sort til 500 på nettbutikken deiras. Lignar litt på ein blanding av kåpe og trenchcoat, belte i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 15. august 2008 #2 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg kjøpte en fin jakke fra In Wear på salg i dag. En forholdsvis kort med en søt bluseaktig krage, i sort lin med tynne hvite striper. Også en sort silkebluse fra Part Two med sløyfe i halsen med trekvart lange ermer. Dessuten et enormt silkeskjerf i grått, hvitt og sort mønster. (Teller Dyrberg/Kern smykker? I såfall: ett armbånd og ett kjede med anheng) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 15. august 2008 #3 Del Skrevet 15. august 2008 En lang, god ullgenser/kjole. Skikkelig høstplagg. Og en utrolig stilig kjole som jeg skal gi bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 15. august 2008 #4 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg vil vise fram de nye skoene mine, jeg Disse fra Bianco i grønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 15. august 2008 #5 Del Skrevet 15. august 2008 De var kule, antigartner'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 15. august 2008 #6 Del Skrevet 15. august 2008 De var kule, antigartner'n. Ikke sant? Siden jeg ikke har grønne fingre, kan jeg i det minste skryte på meg grønne tær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 15. august 2008 #7 Del Skrevet 15. august 2008 Ikke sant. Det er derfor jeg har limegrønne sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 16. august 2008 #8 Del Skrevet 16. august 2008 En sort cardigan for et par måneder siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. august 2008 #9 Del Skrevet 16. august 2008 Har kjøpt ganske mye, på Ellos av alle ting. Kjøpte meg: 2 jeansbukser 1 svart skjørt 2 kjoler (en svart - og en svart og hvit) 1 jeansblå cardigan 1 par svarte sandaler 1 par hvite pensko 1 høstjakke i blått 1 tunika i rødt/svart Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 16. august 2008 #10 Del Skrevet 16. august 2008 Har også funne mykje bra basic på Ellos. Elskar min mørkeoransje tunika med lommer!! Og så kjøper eg mykje klær der til mi tiårige datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #11 Del Skrevet 16. august 2008 Altfor mye!!! Stor shopping på gang! Brune høye Peter pan støvletter (Ellos) Brun Cardigan (ellos) Hotpants (Ellos) Rosa bukse (bik bok) Grå bukse (bik bok) Lilla bukse (bik bok) Svart bukse (bik bok) Rutete skjorte Sirdal jakke (bergans)....dyyyyyr.... :S Sirdal bukse (Bergans) Ullgensen (Bergans) Joggebukse (bergans) Hettegenser (bergans) Pannebånd (Bergans) Fleece jakke (Bergans) Svarte lave støvletter (Din sko) Svart skinnjakke (Only) Hvit kjole/genser (only) Brun mønstret tunika (only) Grå tights (HM) +++++++++ Herregud, er det rart jeg er blakk?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 16. august 2008 #12 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg kjøpte et silke-skjerf på Fretex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantera Skrevet 16. august 2008 #13 Del Skrevet 16. august 2008 En svart bluse og et mønstret skjerf i svart og grått. Tenker jeg snart må ut å kjøpe en ny jakke og noen sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Dawn Skrevet 16. august 2008 #14 Del Skrevet 16. august 2008 Ehh .. jeg hadde egentlig lovet mannen min at jeg skulle roe ned shoppingen en smule framover Ser jo egentlig at jeg har mer klær og sko enn jeg har bruk for - min splitternye skyvedørsgarderobe begynner å fylles faretruende Men til tross for dette så måtte jeg ut på en liten butikkrunde idag - det er jo slutt på ferien denne helgen .. (finner alltids noen "gode" grunner) .. Vel, jeg endte opp med noen godbiter på salg - bl.a. en knelang lys beige skinnjakke/kåpe og 2 nydelige skjerf .. Var veldig fornøyd, skinnjakken fikk jeg for 1/4 av full pris og skjerfene var til halv pris Skjerfene gled rett inn i skapet uten at mannen så - men jakken var litt verre å smugle inn .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #15 Del Skrevet 17. august 2008 En sort bukse til en begravelse. Også kjøpte jeg like før det en slags cardigan i bambusviskose, veldig fin. Og tre par sko på salg hos Lille Vinkel. Har ellers shoppet lite dette året pga laber økonomi, men har gjort noen Fretex-funn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #16 Del Skrevet 17. august 2008 Verdens lekreste genser i mykeste kascmir fra pellat -finet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nishiki Skrevet 17. august 2008 #17 Del Skrevet 17. august 2008 En hvit genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 17. august 2008 #18 Del Skrevet 17. august 2008 Noe så spennende som en svart T skjorte med super mario spøkelset på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 17. august 2008 #19 Del Skrevet 17. august 2008 Har handlet på Mango: Mørk lilla Trench Coat Sort vest Bluse m/smale striper Bukse i flanell med oppbrett Var veldig fornøyd med alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. august 2008 #20 Del Skrevet 17. august 2008 Pencilskjørt i mørk denim frå HM (198 kroner). To singletar (i oransj og rosa) som skal brukast til trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå