Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
Videoannonse
Annonse
Gjest -Maggie-
Skrevet

4-600 kr. Jeg bruker den utrolig lite, og har et like utrolig ugunstig abbonement. Dessverre mister jeg telefonen så ofte at jeg aldri kommer meg ut av bindingstida. :gråte:

Skrevet

Jeg har kontantkort, og bruker 50-100 kr/mnd. Passer på å kjøpe når det er tilbud :)

Skrevet

250-300 kr, men antar den vil synke noe nå som jeg har fått sånn venneopplegg slik at jeg ringer gratis til alle hos samme operatør.

Skrevet

Fra 400 til 700 pr mnd (for meg og min mann samla).

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Min regning ligger stort sett på rundt 38-39 kr. Jeg har onecall :D Kan legge til at jeg ringer lite da.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Min regning ligger stort sett på rundt 38-39 kr. Jeg har onecall :D Kan legge til at jeg ringer lite da.

Skrevet

Jeg har også kontantkort. Bruker vel kanskje 100 kr i halvåret.

Skrevet

Jeg har 1000,- til 1500,-

Jeg har ikke fasttelefon, så derfor bruker jeg mobilen endel.

Skrevet

Ca 300,-. Har ikke fast-tlf og bruker den også i forbindelse med jobb.

Skrevet
4-600 kr. Jeg bruker den utrolig lite, og har et like utrolig ugunstig abbonement. Dessverre mister jeg telefonen så ofte at jeg aldri kommer meg ut av bindingstida. :gråte:

Et lite tips: Selv om telefonen er bundet til et abonnement, kan du bruke andre abonnementer fra samme leverandør i den. Jeg har bindingstid på Tele2 Pluss, men bruker Tele2 Champion. Betaler da 119 kr i månedsavgift på Pluss abonnementet, men ringekostnader og meldinger med Champion, som er 0,39 kr pr min/mld (ingen mndavgift).

Har telefonregning på rundt 200 kr hver mnd (utenom månedsavgift)

Skrevet

2 mobiler.. 200-300 kr

(har familie..så får bare 1 regning)

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
Skrevet

Husk at du skatter som om du ringte for 4000 i året uansett hvor mye du faktisk ringer, så regnestykket blir enkelt:

4000*0,XX (din skattesats) = det du betaler for "fri" tlf. Dersom dette tallet er høyre enn dine årlige utgifter, lønner det seg ikke for deg. Jeg vil ante at du havner helt i grenseland, så da kan det kansje lønne seg, hvis man tar høyde for at tlf-regninen kan stige litt..

Skrevet

Den blir vel på litt under 100 kr i måneden, pluss 69 kr for abonnementet. Har fri familie, i tillegg til at jeg sender gratis meldinger til kjæresten, og han ringer gratis til meg. På toppen av det igjen har jeg 100 gratis meldinger i måneden. Men det er veldig dyrt å ringe, så det gjør jeg nesten ikke.

Skrevet

Ca 100 kr i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...