demonica Skrevet 15. august 2008 #1 Del Skrevet 15. august 2008 Var på handletur i dag og var innom Voice of Europe. Der fant jeg altså et svart, kort skinnskjørt. Er det in igjen? Det var kult på, men jeg ble så usikker.. Fikk lov å henge det av, så jeg må bestemme meg fort da. Eller er det litt for 80 talls?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demonica Skrevet 16. august 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 16. august 2008 Er det ingen som er litt moteinteressert som kan hjelpe meg?? Eller noen som har formening om skinnskjørt? Jeg synes det er kult, men vil ikke bli assosiert med ei russisk hore fra 80 tallet ... lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. august 2008 #3 Del Skrevet 16. august 2008 Det er "på moten"! Kan være kult om du styler antrekket riktig. Tror med en mørk tights under så er du safe! :-) En kul t-trøye med vest eller cardigan utapå og et skjerf/sjal. Men du kan jo like godt velge et mørkt jeans-skjørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demonica Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 16. august 2008 Ja, jeg så for meg en litt lang, grov cardigan over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 16. august 2008 #5 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg synes skinnklær generelt er veldig kult, enten det er på mote eller ikke, så dersom skjørtet så bra ut på deg synes jeg du bør kjøpe det. Skinnklær er også noe veldig mange har sterke meninger om, så det komme nok alltid til å være noen som ryker på nesa av det, men det er jo også mange som liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demonica Skrevet 16. august 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 16. august 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger! Nå stikker jeg til byen og kjøper skjørtet!! Noen forslag til sko/støvletter som kan bli kult til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chakra Skrevet 16. august 2008 #7 Del Skrevet 16. august 2008 Støvletter med litt høy hæl er jo kjempetøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acne Skrevet 31. august 2008 #8 Del Skrevet 31. august 2008 TS skal ikke være redd for å kjøpe skinnskjørt. Håper handelen er ordnet. Skinnklær har blitt brukt helt fra tidenes morgen og blir aldri borte. Jeg synes skinnskjørt er veldig stilig (og sexy også), spesielt svart. På høsten og vinteren er det jo litt praktisk også, både et flott plagg og et plagg som isolerer godt mot vinterkulden samtidig. Og det er in for tiden! OG, skinnskjørt har ikke noe med billige horer å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demonica Skrevet 31. august 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 31. august 2008 Heisann!!! Joda, jeg kjøpte skjørtet! Er kjempe fornøyd (selv om jeg ikke har fått brukt det mer enn 1 gang ennå) Satser på at det blir mer brukt utover høsten, og håper jeg kan finne noen kule støvletter som passer til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acne Skrevet 31. august 2008 #10 Del Skrevet 31. august 2008 Flott! Må nok ta en tur innom Voice of Europe selv (håper ikke jeg er for gammel...). Finner dessverre ingen bilder av skjørtene deres på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demonica Skrevet 31. august 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 31. august 2008 Finner dessverre ikke noen bilder jeg heller.. Men det er til over knærne, mykt skinn og med glidelås i lommene forran. Det er et utrolig kult skjørt. Hvor gammel er du da?? Jeg nærmer meg 34, og føler meg ikke for gammel for å gå i det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 31. august 2008 #12 Del Skrevet 31. august 2008 Finner dessverre ikke noen bilder jeg heller.. Men det er til over knærne, mykt skinn og med glidelås i lommene forran. Det er et utrolig kult skjørt. Hvor gammel er du da?? Jeg nærmer meg 34, og føler meg ikke for gammel for å gå i det!! Kan jeg spørre deg hva det kostet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acne Skrevet 1. september 2008 #13 Del Skrevet 1. september 2008 Finner dessverre ikke noen bilder jeg heller.. Men det er til over knærne, mykt skinn og med glidelås i lommene forran. Det er et utrolig kult skjørt. Hvor gammel er du da?? Jeg nærmer meg 34, og føler meg ikke for gammel for å gå i det!! Det var vel litt spøkete sagt av meg...jeg tror heller ikke innerst inne at jeg er for gammel til å gå i skinnskjørt. Har mener faktisk å anskaffe et. det var bare det at Voice of Europe reklamerer med at de apellerer til damer mellom 20 og 35 (tror jeg det sto). Jeg er 39 år ung.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå