Gå til innhold

Cubus

Gjest Gjest_Hanne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hanne_*

Kjøpte en del impulsvarer på salg på Cubus i dag, men angret når jeg kom hjem.

Vet noen om Cubus bytter salgsvarer? Gir de pengene igjen, eller må man nøye seg med tilgodelapp?

Supertakknemlig for svar - irriterer meg over det nå, så hadde vært godt å få det ut av hodet.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Heisann!

Den vanlige regelen er vel at salgsvarer ikke byttes, tror jeg. Men inne på cubus.no står det om bytteregler, og at vilkårene står på kvitteringen du fikk når du handlet. Så ta en kikk på den, så får du svaret ditt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bytta salgsvarer på Cubus, men mot noe annet. Så da kan du sikkert få en tilgodelapp.

Har stort sett bytta klær til barn da, men det skal jo ikke ha noen betydning.

I værste fall kan du jo si at de var en gave.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her klipper de av lappene når en kjøper salgsvarer og sier at man ikke kan bytte dem. Så jeg trodde det gjaldt overalt? Det er vel sjelden at salgsvarer kan byttes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden salgsvarer byttes - butikken ønsker jo å bli kvitt varene, og derfor gir de en god pris. Det er jo opp til deg å ta sjansen.

Imidlertid kjøpte jeg seneste i går et par sko som var på salg på eurosko, og der fikk jeg ikke bare bytte de, men jeg kunne også deponere og få tilbake pengene. Så man kan i grunnen aldri vite sikkert at du ikke får returnert også salgsvarer.

De store kjedene, som f. eks Cubus, har jo ofte veldig gode avtaler for bytte og retur. Men hva som spesifikt gjelder for Cubus kan jeg ikke hjelpe deg med dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det et par år siden jeg jobbet i Cubus, men da klipte vi aldri av lappene på salgsvarene. Det var like lett å bytte salgsvarer som vanlige klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest trogen cubus shoppare
  Gjest_Hanne_* skrev:
Kjøpte en del impulsvarer på salg på Cubus i dag, men angret når jeg kom hjem.

Vet noen om Cubus bytter salgsvarer? Gir de pengene igjen, eller må man nøye seg med tilgodelapp?

Supertakknemlig for svar - irriterer meg over det nå, så hadde vært godt å få det ut av hodet.... :sjenert:

Hej! Varerna du har köpt kan bytas och deponeras på i 30 dagar så länge du har kvittering och lappar kvar på kläderna. detta gjelder även salgs varor. har du inte kvar kvitto så kan du få tillgodolapp på belopet eller nya varor, detta gjelder alla cubus butiker och ska inte vara något som helst problem. Om du blir nekad och dessa regler inte följs bör du ta kontakt med avd.ledare eller butikschef.

lycka till

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...