Gjest Josh Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Egentlig jeg er ikke fra her, men jeg har levd her for stillhet en lang tid. Du ser, problemet mitt er jeg er med denne jente, som er veldig bra, men hun er veldig sjefete noenganger. Hun bestemmer alt. Hun selv om forteller meg hva jeg er kommer til spise. Hun er gal. Jeg kan ikke ta det noe mer. Hver gang jeg forteller henne til stoppe, hun skriker og banner! Jeg er ikke et barn. Jeg trenger ikke en mor i mitt forhold. Jeg er en voksen mann. Jeg kan ta bry av meg selv. Jeg ikke trenger noen forteller meg hvilke skjorte skulle jeg klemeg til ditt og datt. Jeg er meg. Hun kan aldri bytte meg. Jeg er hvem jeg er. Jeg ville til bli akseptert uansett hva. Hvis hun er en person hvem virkelig elsker meg, da hun vil akseptere meg som jeg er. Mitt problem er, jeg fortsatt elsker henne. Jeg kunne har forlatt henne, men det er ikke lett. Jeg elkser henne ser du. Jeg elsker denne jente en masse.
Jade Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Man fortjener det man godtar. Hvis du ikke liker at hun sjefer, så si fra at du ikke godtar slik oppførsel. Hvis hun skriker og banner, så vær like bestemt; at du ikke godtar slik oppførsel. Du skriver at du er voksen og kan bestemme over deg selv. Vel, da må du vise det - ovenfor hustruen din - ikke oss!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 (endret) Virker som TS ikke er norsk, siden enkelte setninger virker å være direkte oversatt fra engelsk. " Noen eksempler: "Du ser" = You see. "Jeg kan ikke ta det noe mer"= I can't take it anymore. Til Josh/TS: Jeg vil også anbefale at du tar en alvorsprat med henne. Hvis hun oppfører seg så umodent, må du bare trekke deg unna og prøve igjen senere når hun har roet seg ned. Uansett må du ta et valg for hva du skal gjøre videre. Ingen orker å ha det sånn i all evighet. Endret 16. august 2008 av Bolledeig
CeeCee Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 (endret) As you say; you don't need a mother, you need a girlfriend... Why are you still with this crazy woman? You're clearly not happy in this relationship. You need to make a choice and act on it, like a man... I think she's put you down so many times, you've lost all your self confidence. You can do better than this! And you deseve more than that... When I was in an unhappy relationship, a friend of mine asked me: You need to ask yourself: Is this how I want to live the rest of my life? You know she'll never change. If you want a better life, the only one who's got the power to fix it, is you... Endret 16. august 2008 av CeeCee
Gjest Bolledeig Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler Bolledeig (mod)
Gjest Josh Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Giving someone all your love, is never an assurance, that they will love you back. Some people are just not meant to be in your life, no matter how much you want them to be. Happiness is too far for us now, but even if it's near, it would be very hard for us to get there. I hugged you goodbye like it's nothing... while all i want to do is hold on forever I used to smile when I told people that you were mine, now I can't even smile and say your name at the same time... I'm sorry If I made you cry, I'm sorry If tears now fell from your eyes; but remember for every tear that fell from your eyes, two fell from mine... I'll never forget the good times we once shared, and I'll always remember how much you once cared Now it's over it's time for me to move on It's never easy to leave you but I have to take the pain, and cry all the way home, taking all the blame. Missing you isn't the hardest part, Knowing I once had you, is what breaks my heart. I know you would be happier if I let you go... As much as I love you, I have to say goodbye...
Gjest Josh Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Det er nå over. Jeg kan ikke ta det noe mer. Jeg prøvde til å snakke om det med henne den ene dagen, men hun aldri hører. Jeg drar. Det er hard, men noenganger noe må bli gjort. Jeg spurte meg selv, er det hva jeg virkelig vil? Er det hvordan jeg vil til leve mitt liv? Da jeg skjønte. Jeg ikke vil'til.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Flott at du klarte å bryte opp. Gå videre i livet, så finner du sikkert en dame som respekterer deg.
Gjest Josh Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Thanks a lot for støtte. til dere alle som har svart meg. Hvis det var ikke for dere guys, kanskje jeg har ødelagt mitt liv. Det er ikke lett nå, men det vil bli lett som dager passerer forbi. again, thank you. I appreciate it. by the way, I'm from Minnesota. Excuse me for my poor norwegian. I do write and do the grammar way more better than the other guys in norsk kurs, but to be honest, norwegian is not an easy language. hhmm, i think it's the worst language to be fluent in. :gjeiper:
CeeCee Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Thanks a lot for støtte. til dere alle som har svart meg. Hvis det var ikke for dere guys, kanskje jeg har ødelagt mitt liv. Det er ikke lett nå, men det vil bli lett som dager passerer forbi. again, thank you. I appreciate it. by the way, I'm from Minnesota. Excuse me for my poor norwegian. I do write and do the grammar way more better than the other guys in norsk kurs, but to be honest, norwegian is not an easy language. hhmm, i think it's the worst language to be fluent in. :gjeiper: I'm glad you figured it out! Good for you! Wow, you're a long way from home....! I'm used to write in English, so no problem there. I also feel it's so much easier to expres myself in English than in Norwegian. You have so many words to choose from. LOL! I could tell right away English was your mother tounge by your contruction of sentenses. And you're probably right in your statement: Norwegian is not the easiest language to learn. Got a little side tracked there... Sorry about that! Anyway, I'm glad you got the situation sorted out, and made a decision. Now you have to stick with it and find your way. Wish you the best of luck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå