Gå til innhold

nok en fredag hjemme... alene:(

Gjest rusketuska

Anbefalte innlegg

Gjest rusketuska

Blir litt "fastlåst" som alenemor føler jeg av og til. Kunne tenkt meg mange andre hyggeligere alternativer på en fredagskveld. Helg er ekstra kjipt å være singel på. I allefall når det ikke skjer noe.. Fler som kjenner seg igjen? :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_niceguy_*
Blir litt "fastlåst" som alenemor føler jeg av og til. Kunne tenkt meg mange andre hyggeligere alternativer på en fredagskveld. Helg er ekstra kjipt å være singel på. I allefall når det ikke skjer noe.. Fler som kjenner seg igjen? :kaffe:

Kjenner meg egentlig veldig godt igjen, ikke pga unge, men i mangel på (single) venner som gjør annet enn å drikke seg kanon i helgene? Kino er jo koselig, men er blitt en "tirsdagsaktivitet" fordi i helgene "må man jo ut"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter fredagen alene hjemme.

18-åringen skal på byen i morgen og har lagt seg for å få skjønnhetssøvnen, jeg sitter på KG, med Bo Kaspers på TV'en og et glass rødvin ved siden av laptopen.

Jeg trives utrolig godt i eget selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv datingsidene på nettet. Match, Sukker, Møteplassen osv. Kom deg ut på date. Hvis du finner tonen med noen begynner det straks å skje ting.

Ellers kan det jo være fint med jentekveld når du likevel MÅ være hjemme på fredag og lørdagskvelden. Inviter venninner, skravle, danse, drikke litt, og ha det gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg veldig igjen - men ikke akkurat nå.

Dårlig råd, single, alenemor i en ny by uten slekt og venner, og med bolig langt utenfor byen. Ser i ettertid at det ikke var sunt. Er nå en stund siden og jeg har ennå ikke vendt meg til et sosialt liv igjen. Jobber med saken.

Gjør noe med ditt sosiale liv før det er for sent.

Hvor bor du?

Trenger du barnevakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rusketuska
kjenner meg veldig igjen - men ikke akkurat nå.

Dårlig råd, single, alenemor i en ny by uten slekt og venner, og med bolig langt utenfor byen. Ser i ettertid at det ikke var sunt. Er nå en stund siden og jeg har ennå ikke vendt meg til et sosialt liv igjen. Jobber med saken.

Gjør noe med ditt sosiale liv før det er for sent.

Hvor bor du?

Trenger du barnevakt?

Var mest en utblåsning på en kjedelig fredag. Jeg har mange venninner, er relativt ofte ute, og har barnevakt når det trengs som regel, så kan egentlig ikke klage. Men blir av og til litt frustrert over hvor vanskelig det er å finne den rette..... Jeg er nok ikke alene om det tror jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...