Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om enn ikke sagt noe..., men om kjæresten din fikk sms fra eksen sin som nylig er blitt singel, med tekst ala "tenker masse på deg...kyss"

eller lignende?

Er jo ikke så mye å si eller lage noen sak utav (med mindre han skriver det samme da), noe jeg tviler på.

bare skurrer litt.

Det er ikke akkurat måten jeg formulerer meg på til ekser eller venner ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om min mann hadde fått en slik melding og vist den til meg, hadde jeg ikke reagert i det hele tatt...

Vi ville nok bare ledd av det sammen tenker jeg...

Men hadde han fått en slik melding og ikke vist den til meg, ville jeg nok blitt litt mer bekymret...

Skrevet

Typen din kan jo ikke noe for at eksen sender slike meldinger. Et godt tegn at han viste meldingen til deg, ihvertfall!

Det virker som eksen vil ha han tilbake, etter min mening. Litt teit når hun sikkert vet at han har dame.

Skrevet

Han har ikke vist meg den.. så jeg har ikke sett det på helt rett vis.

Har mine grunner til det, men det er egentlig en annen historie og en annen diskusjon.

Holder på å bygge opp tilliten på nytt for tiden(ikke utroskap, men endel andre ting) , og tror ikke dette er noe han har lagt opp til. Da kan han selvfølgelig ikke noe for hva hun skriver:)

men vi har vært sammen over et år, og jeg har møtt henne flere ganger. De er fortsatt venner, noe jeg absolutt har akseptert. De har også felles venner, så noe annet hadde nesten vært umulig.

Hun vet med andre ord veldig godt at han er sammen med meg;)

Heldigvis bor hun fortsatt på hjemstedet deres,ganske langt borte:)

Gjest Betty89
Skrevet

Jeg hadde tatt mobilen å skreve "vell, jeg tenker ikke på deg" (fra han) tilbake ;)

Gjest Kasøblå
Skrevet (endret)
Jade skrev:
Typen din kan jo ikke noe for at eksen sender slike meldinger. Et godt tegn at han viste meldingen til deg, ihvertfall!

Det virker som eksen vil ha han tilbake, etter min mening. Litt teit når hun sikkert vet at han har dame.

Om de absolutt må være venner, hva med å snakke med han- og be han snakke med henne, virkelig. Dumt at hun er forelsket i han, men skal hun fortsette å være venn med dere to må hun velge å holde fingrene av fatet og la dere to jobbe med deres

Og om du i tillegg jobber med å få bedre tillit, da burde han hjelpe deg. Om han vil jobbe for at dere skal komme videre....

Endret av Kasøblå
Gjest Nishiki
Skrevet
Jeg hadde tatt mobilen å skreve "vell, jeg tenker ikke på deg" (fra han) tilbake ;)

Og om han allerede hadde svart på denne ville eksen da ha forstått at det var nydama som var sjalu og fått seg en god latter.

Gjest Betty89
Skrevet
Og om han allerede hadde svart på denne ville eksen da ha forstått at det var nydama som var sjalu og fått seg en god latter.

Vell... jeg er ikke så dum at jeg ikke hadde spurt typen min først ( om han hadde sendt henne et svar)

Skrevet
Vell... jeg er ikke så dum at jeg ikke hadde spurt typen min først ( om han hadde sendt henne et svar)

I dette tilfellet visste han jo ikke at hun hadde vært inne på mobilen hans da. Så da måtte du først ha innrømt snoking i så fall.

Skrevet

Var tekstmeldingen fersk når du leste den? Sjekket du utboksen hans om han hadde svart på den? (Hvis han hadde slettet svaret han sendte, hadde han nok slettet meldingen fra eksen også)

Skrevet

Ja skal jeg ta det opp må jeg innrømme snoking.. i og med at jeg ikke egentlig kan si at han har gjort noe galt, så lar jeg det nok ligge.

Han hadde svart,men i helt vanlig vennetone.sånn har det ikke alltid vært.(derav snoking)

Han ringer aldri henne når jeg er hjemme,men hender hun ringer han. Jeg sier ikke noe på det.

Håper bare ikke hun skal drive å legge seg etter han. sånt er bare slitsomt og irriterende. men som sagt bor hun heldigvis langt borte. (men jeg vet jo de treffes når han er hjemme. men det er ikke mange gangene i året)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...