Gjest mastinema Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Vi skal gifte oss i Barcelona. Regner med at de fleste gjestene kommer til å være der weekenden. Er litt usikker på om vi bør lage et felles opplegg utenom selve bryllupet? Er det noen som har gode råd? Noen som er godt kjent i Barcelona og har tips til hva vi i såfall kan gjøre? De har jo guidet bussturer. Men det er vel ikke mulig å bestille- kjøpe billetter i forkant?
*Emma* Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Vi vari USA. Gjestene våre var der i 1uke (vi i 2uker.) Vi arrangerte ikke noe spesielt bortsett fra middag på to restauranter som vi på forhånd hadde fått anbefalt. Det endte med at folk syns dte var peså måtte dra ett bestemt sted til en bestemt tid og avbryte "ferieaktivitetene" sine slik at ikke alle kom likevel de kveldene.... Så jeg tror ikke jeg ville satset på så mye opplegg m mindre de har "bedt om det". Vi fortalte hver dag hva vi hadde planlagt å gjøre dagen etter og sa at om noen var interessert i å bli med oss var det koselig... De fleste dagene var noen med - men det var veldig sjelden vi alle sammen gjorde noe sammen.
Tropehus Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg var i bryllup i Roma en langweekend onsdag til søndag. Untatt selve bryllupet som tok hele dagen var det èn felles middag for brudepar + søsken & forlovere på kvelden. Det var igrunn nok - alle kjenner kanskje ikke hverandre så godt og folk har forskjellig tempo. Ingen synes det er morsomt å gå 20 i følge en hel helg - dersom gjestene deres flyr ned for deres skyld og tar seg fri - la dem få disponere tiden sin slik de vil. Dersom dere har felles opplegg - si ifra i god tid slik at gjenstene også kan planlegge sin "ferie". Dersom det er en naturlig gruppeaktivitet å gjøre i Barcelona kan det kanskje være noe - men jeg ville absolutt styrt unna helsdagsopplegg i følge. De som kjenner hverandre godt vil kanskje naturlig gjøre timg sammen alikevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå