t-schnuppa Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hei alle sammen:) Mandag 18.08.08 har jeg og min mann vært gift i 1år alt! Utrolig hvor fort tiden går:) Jeg vet d allerede finnes tråder på dette emne, men jeg ønsker ferske tips til hva man kan gjøre / gaver man kan gi som en liten oppmerksomhet denne dagen,. Siden vi har kjøpt hus, spares d litt penger, så d må være noe som ikke koster allverden. Blir kjempe takknemlig for søte, orginale el enkle tips fra dere kjære forumgjengere:) På forhånd, TAKK og til alle med bryllupsdag 18.08 - Gratulerer så mye:)
Leanne Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 (endret) Da vi feiret vår 1års bryllups dag tok jeg kontakt med hotellet hvor vi hadde hatt bryllupet.. jeg fikk leie bryllups suiten til samme pris som et vanlig hotellrom, da datoen falt på en mandag og den ikke var reservert til noen andre.... Da mannen min kom hjem var jeg allerede på hotellet og hadde pyntet meg med en fin kjole.. på kjøkkenbordet hjemme lå det et brev til mannen hvor det stod noe om at han måtte pynte seg og møte meg til en middag på hotellet. Vi spiste de samme rettene som vi hadde hatt i bryllupet... Etter middagen avslørte jeg at vi skulle sove på hotellet... (denne natten ble for øvrig vår sønn til ) Dagen etter hadde jeg ordnet slik at mannen hadde fri fra jobb. Vi spiste frokost på hotellet, så dro jeg innom en venninne som hadde ordnet en piknik kurv til oss. Vi hentet datteren vår som hadde sovet hos min søster og hadde piknik i en park... Vi hadde alkoholfri champagne, jordbær, bagetter med div oster.... gratulere med bryllupsdagen, håper dere får en fin dag Endret 15. august 2008 av Leanne
t-schnuppa Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Oj.. Hørtes ut som om dere hadde en kjempeflott feiring, med et flott resultat 9 mnd senere Men vi må nok nøye oss med litt enklere i år hvertfall. Vi har begge arbeidsdag både mandag og tirsdag og litt forskjellige andre plikter.. Men var morsomt å høre hvordan dere hadde gjort d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå