Gå til innhold

Hvor mange ser dere er barberte?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet at barbering som tema er litt "oppbrukt", men prøver meg likevel..

Lurer på hvor mange dere har sett som har vært barberte? Tenker på når dere er i dusjen etter trening, evt. på skole/jobb, etc. Lurer på hvor vanlig det egentlig er? Er du selv barbert, og hvor mange av dine venner vet/tror du er barberte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange jeg har SETT som er barberte,vet jeg ikke.

Det er faktisk uinteressant og kikke etter!

Selv liker jeg det ikke helt glatt,men litt "Jørn Hoel stil".... :oops:

Hvor mange av mine venner?? :o

Nei,det vet jeg faktisk ikke.

Det har jeg ikke noe stort ønske om å vite heller!

Barbie

Gjest Fuglehue
Skrevet

Jeg er ikke barbert, jeg er vokset. Alle vet sikkert om det, jeg er nok litt for åpen.

Endret: I snakkingen mener jeg, ikke i underlivet!!!!!!! :sjokk:

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til en eneste kvinne som har barbert underliv i dusjer og sånt. Mulig det er fordi jeg ikke har vane for å se etter. :wink:

Vet at ei venninne av meg har barbert seg der nede, men det var i russetida og det var en russeknute å barbere underlivet. :ler:

Skrevet

Jeg vet at flere av mine venner barberer/vokser seg. Eneste grunn til det er vel at vi kjenner hverandre godt og temaet er ikke tabu lagt! Men, det er ikke akkurat noe samtaleemne da!! Om du barberer deg så må du gjøre det for din egen del. Hos mange pirrer det opp sex-livet hos andre er det en unaturlig ting som ikke passer inn. Jeg tror nok ikke mange kvinner legger merke til slike ting i dusjen etter trening, jeg tenker som regel mest på helt andre ting enn hvordan de andre ser ut nedentil.

Skrevet

Vet at et par venninner barberer seg. Har lagt merke til i fellesdusjer at også andre er barberte. Men hva det utgjør i prosent har jeg ikke clue om siden jeg knapt nok legger merke til det.

Skrevet

Varierer veldig.

Jeg har vært i samme svømmegarderobe flere ganger, og hatt totalt ulike opplevelser.

Noen ganger sklir man inn i mengden hvis man er barbert, andre ganger stikker man seg VELDIG ut... :oops:

Skrevet

De fleste unge jenter på min alder, 18,19,20+-årene, er stort sett mer eller mindre barbert nedentil. Iallefall etter det jeg har lagt merke til i offentlige garderober sånn helt tilfeldig :)

Skrevet

Kan ikke si at jeg har sett etter, men jeg vet at mange av venninnene mine barberer seg jevnlig.

Sjøl vedlikeholder jeg en kort "frisyre" :sjarmor:

Suz :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke barbert, jeg er vokset. Alle vet sikkert om det, jeg er nok litt for åpen.

Endret: I snakkingen mener jeg, ikke i underlivet!!!!!!!

Var det deg det ,som nevte det på bussen her en dag? :D

Skrevet

Å joda! Ser d støtt og stadig i dusjen etter trening jeg....!!! Jeg pleier faktisk å kikke etter :ler: Er visst litt for nysgjerrig! :o

Skrevet

Har ikke sett mange, fordi jeg ikke så ofte er i offentlige garderober. Men har lagt merke til noen som har kun ei tynn stripe eller en V eller slike ting de gangene jeg faktisk er der.

barberte helt før, barberer kun bikinilinjen og "under" nå, så det ville ikke syntes i dusjen om ikke noen lå under meg. Gjør det fordi det blir så lett sårt å barbere hele, men synes det er godt å være glatt "der" fordet.

Skrevet

Både jeg og alle mine venninner barberer seg. Alle vet vi om

det og ingen er flaue over å innrømme det. Hvorfor skulle vi være

det? Jeg føler vel egentlig at det er mer normalt å barbere seg enn å

ikke gjøre det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...