SuperGjest Skrevet 15. august 2008 #1 Del Skrevet 15. august 2008 Lenge siden jeg har skrevet dagbok her på KG, men det er på tide nå. Sortere tankene mine litt siden jeg har altfor mange av dem. 20 år, samboer med verdens beste gutt, et aldri så lite spiseforstyrret hode, tar fag fra videregående fortsatt, og bortsett fra det så er det ikke så mye å si Jeg tror vi flytter. Det er rart å si det da det for en uke siden var en helt fjern tanke å flytte herfra. Vi har bodd her i to år sammen og det har alltid vært så selvsagt at vi skulle fortsette å bo her. I sommer var jeg hjemme der jeg bodde tidligere og tenkte at jeg så gjerne skulle ha startet på nytt et sted, flyttet, gjerne dit. Følte det var "ulovlig" å tenke slik da fremtiden lå foran oss; allerede planlagt. Så jeg tenkte ikke noe mer på det, inntil for et par dager siden da jeg og sambo av en eller annen grunn kom inn på temaet. Fire timer senere hadde vi bestemt oss for å flytte til sørlandet Hvorfor? Sambo sier bare "hvorfor ikke?" når det kommer opp. Vi har ingen grunn til å bli. Vennene hans har begynt å flytte på seg etter endt utdannelse og jeg har ikke noe nettverk her. Vi har en felles venn, men det er ikke nok til å holde oss her. I min hjemby har jeg i alle fall noen løse tråder jeg kan trekke i, noe å bygge på. Jeg har ikke fortalt det til noen ennå, vil vente til over helgen så jeg selv kan bli vant til det. Så mye å ordne. Vi må spørre min mamma om å få bo i kjelleren en måneds tid til vi får en leilighet der, må snakke med NAV og håpe det ikke har noen konsekvenser for attføringen at jeg flytter (krysser alle fingre og tær!), si opp leiligheten, planlegge.. Likevel er jeg bare glad, vi trenger forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå