Gå til innhold

Blødning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en fantastisk kjæreste og vi har et herlig sexliv. Men jeg/vi har er problem som jeg lurte på om det var noen som også har opplevd? Av og til når vi har sex og han kommer "på bunn"i meg, altså så langt inni at han kjenner at han ikke kommer lenger inn, da kan jeg få en liten blødning. Det er akkurat der og da og det er ikke mye som kommer. Det skjer vanligvis når jeg rir han eller han tar meg bakfra, da kommer han lengst inni. Det er ikke vondt for meg eller noe, bare deilig egentlig å kjenne han HELT inni meg. Og det samme sier han. Jeg tviler på at det er sår som får meg til å blø fordi det skjer ikke hver gang jeg rir han heller.

Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen?

Da svarer jeg selv om jeg er gutt.

Den forige dama mi fikk blødninger når vi hadde røff sex med mye bunning,de værste stillingene var bakfra å når hun ridde meg.

Blødningene varte ikke så lenge,jeg kjente å at jeg traff noe innerst inne,kan ikke tenke meg at det er farlig,det var aldri noe ettervirkninger.

Skrevet

Har samme "problem". Plager meg jo ikke. Var hos gynekog, og hun forklarte og tegnet (!) grunnen til dette. Husker ikke helt, men var noe med at livmorhalsen leder ut til skjeden. Og hos noen "vokser" livmorhalsen litt langt ut. Den er veldig følsom, og om penis, finger, p-ring eller annet kommer borti denne utvokste livmorhalsen vil det ofte blø litt. Det er ikke noe farlig eller noe man behøver å ta hensyn til i hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...