Gjest Lilleulv Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 katten til min søster har amputert det ene bakbeinet i dag vi er veldig lei oss alle sammen, og jeg har lyst til å kjøpe en fin gave til katten. Jeg kan ikke så mye om katter, men er det noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe? er det noe som kunne vært genialt å gi han med tanke på operasjonen og at han nå har 3 bein kanskje? eller ellers, en hule e.l?
la Flaca Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Kanskje en Feliway-dispenser (ala DAP til hund) så rekonvalesensen hans blir mindre stressende? Og noe han liker å spise.
~Mocca~ Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Noe god mat? Grillet kylling er en hit her, vårfor er de også ganske glad i. Kanskje noe kattegodis? Eller om den liker å ligge i en god varm hule.. Og selvølgelig masse masse kos!
Gjest Lilleulv Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 gaven er sendt! pus får godis, en liten strikka mus og en dvd for katter med fisker, mus ol. :D
~Mocca~ Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Du høres virkelig ut som en snill pusetante!
Brunhilde Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Du høres virkelig ut som en snill pusetante! Det må jeg si! Så koselig funnet på av deg.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 Så koselig at du tenker på pus. Jeg blir så glad når jeg hører slikt. Jeg må bare si at jeg selv har en katt med amputert bakbein, og den har det minst like greit som alle andre katter. Jakter og klatrer i trær, og er nabolagets "skrekk" Men dersom han ikke er kastrert vil jeg absolutt anbefale og gjøre dette da de er litt mer utsatt i forhold til evt slåsskamper. Gi pus en god kos fra meg, for det trenger han virkelig nå!
linel Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 gaven er sendt! pus får godis, en liten strikka mus og en dvd for katter med fisker, mus ol. :D Kan jeg spørre om hvor du fikk kjøpt den DVDen?
Gjest Sisu Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 Du høres virkelig ut som en snill pusetante!
Gjest Lilleulv Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 Kan jeg spørre om hvor du fikk kjøpt den DVDen? Kjøpte i den lokale dyrebutikken faktisk.. Pus klarer seg veldig bra! Men det er ikke noe koselig å se på han når han sitter og ser opp på vinduskarmene han så lett hoppet opp til før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå