Gå til innhold

Han fridde visst!

Anbefalte innlegg

Gjest Brudfrid
Skrevet

Ja, da var man forlovet gitt :D

Plutselig fridde min kjære til meg i går kveld. Det var HELT uventet, vi har ikke snakket om det i det hele tatt. Jeg har TENKT litt på det, men ikke tatt det opp fordi jeg var sikker på at han ville synes det var en dårlig idé. En gang har han nevnt at han kun vil gifte seg av praktiske årsaker, dvs. hvis vi får unger. Men likevel - nå er vi forlovet, og JEG VIL BARE GIFTE MEG MED EN GANG :D :D :D

Jeg kom hjem fra sommerjobben, var trøtt og sliten etter å ha vært oppe siden kl 06. Han hadde lagt igjen en lapp: "hei snuppa, er du sulten etter jobb så spis noe lett. Jeg har planlagt middag til i kveld. " Jeg spiste to brødskiver, la meg på sofaen foran tv'n og sovnet. Han kom hjem to timer senere, jeg våknet, og han foreslo at jeg kunne legge meg i senga og sove videre, så skulle han fikse middag. Etter nesten to timer til ble jeg vekket, maten var klar. Han hadde dekket på (med nystrøket duk!!) og tent stearinlys. Jeg spurte hva anledningen var, han sa han bare hadde lyst å pynte litt (fortsatt skjønte jeg ingenting). Fantastisk god middag med forrett og hovedrett, så kom desserten. Han satte en isskål foran meg, men jeg så at det var noe rart med den, da jeg tittet oppi lå det en ring der, og plutselig gikk han ned på kne ved siden av bordet. Jeg begynte å grine og sa JA! med en gang, før han hadde rukket å spørre. Fikk helt frysninger på ryggen. Han sa de vakreste ordene jeg noen gang har hørt ham si, og vi grein litt begge to ;)

Så var det bare å bestemme dag. Jeg vil ha en enkel vielse hos sorenskriveren, evt. en HEF-vigselsperson, og så fest for familie og venner på kvelden.

Mye som må planlegges, mange som må inviteres! JEG ER SÅ GLAAAAAD!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :-D for et romantisk frieri :rødme: Du kommer til å få en fantastisk tid med masse gøy planlegging :)

Skrevet

ååh. så koselig :D

Jeg begynte også å tute når min kjære fridde til meg, hehe. Jeg syns det var godt han gjorde det hjemme og ikke blandt folk for meg var helt blåst i hodet etterpå. Brukte sikkert en time på å komme meg igjen :ler:

Gratulerer så masse!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Så herlig :hjerte:

Skaff deg et nick og en bryllupsdagbok her, så kan vi følge/være med på planleggingen. :)

Skrevet

Ååå... fikk nesten tårer i øynene jeg nå... GRATULERER!!!! Så hyggelig!!!!

Ja, lag bryllupsdagbok!! :jepp:

Skrevet

Så koselig frieri da, og ikke minst: Gratulerer!:)

Skrevet

Gartulerer med forlovelsen og en flott mann :goodbye:

Skrevet

Gratulerer så mye. Det hørtes kjemperomantisk ut! :) Lykke til med planleggingen!

Skrevet

Åh, *sukk*. Høres helt nydelig ut. Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Hilsen ei som er fru på denne tiden neste uke.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...