Gjest Gjest_iQra82_* Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Synes dere denne kjolen går under:En-av-en-million-like-kjoler-uten-stropper? http://jkdress.com/products_detail.asp?id=3392 Ble brått litt usikker av den andre tråden. Nå har ikke jeg vært på utkikk etter den helt spesielle kjolen, bare en jeg føler meg bra i :D
Markjordbær Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 nei denne var mer spesiell med havfrueform
Disco Biscuit Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Nei, fordi den har en helt annen form enn det som er "vanlig" Synes denne var fin jeg... Kikket selv på kjole med havfrueform før jeg fant den jeg ville ha(forøvrig ikke stroppeløs eller med stort skjørt)
iQra82 Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Takk, det føles litt bedre nå :D Ble plutselig veldig i tvil her jeg sitter, men det er vel gjerne fordi det nermer seg med stormskritt
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Hva i alledager går det av dere jenter? Dere er vordende bruder (iallefall mange av dere her inne) og er hysteriske for at omverden ikke skal "godta" eller se på DERES valg av kjole som godkjent/ ikke-godkjent. Blir nesten som 11 åringene på skolen som alle bare MÅ ha DC sko.. Den kjolen er FOR vanlig og FOR kjedelig - den kommer INGEN å huske.. Stå heller opp for det DU ønsker - ikke hva andre mener du BØR ønske. Om 2 år så er disse "unike" kjolene like kjedelige som de som florerer i dag. Den havfrurkjolen var foresten veldig populær i begynnelsen av 90 - tallet..da ville alle ha de.
iQra82 Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Hva i alledager går det av dere jenter? Dere er vordende bruder (iallefall mange av dere her inne) og er hysteriske for at omverden ikke skal "godta" eller se på DERES valg av kjole som godkjent/ ikke-godkjent. Blir nesten som 11 åringene på skolen som alle bare MÅ ha DC sko.. Den kjolen er FOR vanlig og FOR kjedelig - den kommer INGEN å huske.. Stå heller opp for det DU ønsker - ikke hva andre mener du BØR ønske. Om 2 år så er disse "unike" kjolene like kjedelige som de som florerer i dag. Den havfrurkjolen var foresten veldig populær i begynnelsen av 90 - tallet..da ville alle ha de. Det er litt kjedelig da om gjestene i mitt bryllup er der og tenker gjeeesp dette har vi sett 100 ganger før, kan ikke noen finne på noe nytt??
Disco Biscuit Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Hva i alledager går det av dere jenter? Dere er vordende bruder (iallefall mange av dere her inne) og er hysteriske for at omverden ikke skal "godta" eller se på DERES valg av kjole som godkjent/ ikke-godkjent. Blir nesten som 11 åringene på skolen som alle bare MÅ ha DC sko.. Den kjolen er FOR vanlig og FOR kjedelig - den kommer INGEN å huske.. Stå heller opp for det DU ønsker - ikke hva andre mener du BØR ønske. Om 2 år så er disse "unike" kjolene like kjedelige som de som florerer i dag. Den havfrurkjolen var foresten veldig populær i begynnelsen av 90 - tallet..da ville alle ha de. Hehe, tror de fleste her inne søker råd. Et råd kan være så mangt, og man trenger nødvendigvis ikke følge de Er forøvrig helt enig i at folk må velge selv hva de vil gifte seg i, uten å tenke på hva alle synes :gjeiper:
Clebra Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 kan virkelig ikke tro at folk som er glad i deg kommer til å tenke "gjeeesp" når de ser deg i brudekjolen om den skulle være stroppeløs og ha stort skjørt! Har vært i flere bryllup hvor bruden har hatt denne fasongen på kjolen - men alle har sett ulike ut, kjolene har ikke vært identiske - og helhetsintrykket av hår/sminke/kjole/bukett og brudens glede er det som sitter igjen i hukommelsen. Jeg hadde blitt skikkelig fornærmet om folk hadde tenkt mer på at andre har hatt lignende kjole, enn om jeg faktisk kledde kjolen og var en fin brud. Det viktigste er jo at man føler seg vell i kjolen, ikke om andre har giftet seg i lignende kjole! merkelig tankegang syns jeg.. Men det er bare min mening:) Havfruekjolen var nydelig!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Den kjolen var nydelig og ikke som "alle de andre." Du blir vakker!
iQra82 Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 kan virkelig ikke tro at folk som er glad i deg kommer til å tenke "gjeeesp" når de ser deg i brudekjolen om den skulle være stroppeløs og ha stort skjørt! Har vært i flere bryllup hvor bruden har hatt denne fasongen på kjolen - men alle har sett ulike ut, kjolene har ikke vært identiske - og helhetsintrykket av hår/sminke/kjole/bukett og brudens glede er det som sitter igjen i hukommelsen. Jeg hadde blitt skikkelig fornærmet om folk hadde tenkt mer på at andre har hatt lignende kjole, enn om jeg faktisk kledde kjolen og var en fin brud. Det viktigste er jo at man føler seg vell i kjolen, ikke om andre har giftet seg i lignende kjole! merkelig tankegang syns jeg.. Men det er bare min mening:) Havfruekjolen var nydelig! Takk Nei, jeg har aldri tenkt tanken selv heller før det kom opp i en annen tråd her.. Var derfor jeg ble litt sånn..
Jade Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 At et par stykker i den tråden synes at stroppeløse brudekjoler med stort skjørt er det verste man kan finne på å troppe opp i i bryllupet sitt, så betyr det ikke at 90% av alle gjestene dine kommer til å gjøre det. Tror du tanten din kommer til å himle med øya når hun ser kjolen din, fordi aaaaaaaaaaaaalle har slik kjole nå om dagen? Med mindre kjolen din er direkte stygg eller vulgær, så tror jeg ikke du skal bekymre deg om at gjestene dine misliker kjolen din.
iQra82 Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Tror ikke det er gjestene jeg bekymerer meg for, vet i grunn ikke selv hva jeg tenker om dagen.. blir usikker for min egen del om dere skjønner.. Adri før har jeg rotet og surret like mye som nå den siste tiden før den store dagen.. Gleder meg stort til jeg får hodet mitt tilbake
Jade Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Jeg tror nok alle kjolebekymringene forsvinner som dugg for solen, når du prøver drømmekjolen din og ser deg selv i speilet Da spiller det ingen rolle om den er stroppeløs, stort skjørt, eller om den var populær på 90-tallet. Kjolen som du linket til var ihvertfall kjempenydelig!
iQra82 Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Takk, for det er den kjolen som henger klar til bruk om en uke :rødme:
msplum Skrevet 16. august 2008 #15 Skrevet 16. august 2008 Med tanke på den andre tråden her inne så må jeg jo bare lure på hvor mange bryllup folk er gjester i i løpet av et år.... Jeg har ikke vært i bryllup siden 2000 og ville i hvert fall aldri tenkt at "ååh gud! alle bruder har sikkert sånn fasong på kjolen sin nå for tiden... - så kjedelig". Jeg tenker som så - at de som jeg inviterer i mitt bryllup er mennesker som jeg bryr meg om og som jeg er ganske sikker på at bryr seg om meg (bortsett fra et par stykker på sambos side som jeg ikke har møtt). Uten unntak så tror jeg at de alle sammen vil tenke "wow! så flott msplum ser ut i den kjolen". Og det tror jeg de vil tenke uansett hvilken kjole jeg velger, så lenge den passer min kroppsfasong. Og hvis det som passer min kroppsfasong aller best er akkurat den typen som "alle" andre bruder også har på seg - ja, så er det bare sånn det er. Hvis mine gjester ikke klarer å se MEG bak brudekjolen, så har jeg invitert feil gjester. Men jeg syns også at det er ganske skremmende at noen blir i tvil om sitt kjolevalg på grunn av et gretten debatt på KG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå