Gå til innhold

Trapp inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi bygger nytt hus.

Har forhørt meg på priser på trapp, og har forestilt meg en rappotrapp med trinn og håndrekke lakket (?) i samme farge som gulvet, ellers hvit. Nederste trinnet er buet så det ser litt større ut enn de andre.

Jeg fikk en pris på 49.000kr pr. trapp.

Altså, jeg må ha to trapper siden det er fra første til andre etasje samt fra andre etasje til loftet.

Er det noen som har peiling på hva som er "normal" priser på sånt?? Har jeg fått et godt eller dårlig tilbud synes dere??

Hvis noen vet om noen bra leverandører jeg kan forhøre meg hos, er jeg åpen for forslag!!

På forhånd tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Vi bygger nytt hus.

Har forhørt meg på priser på trapp, og har forestilt meg en rappotrapp med trinn og håndrekke lakket (?) i samme farge som gulvet, ellers hvit. Nederste trinnet er buet så det ser litt større ut enn de andre.

Jeg fikk en pris på 49.000kr pr. trapp.

Altså, jeg må ha to trapper siden det er fra første til andre etasje samt fra andre etasje til loftet.

Er det noen som har peiling på hva som er "normal" priser på sånt?? Har jeg fått et godt eller dårlig tilbud synes dere??

Hvis noen vet om noen bra leverandører jeg kan forhøre meg hos, er jeg åpen for forslag!!

På forhånd tusen takk!

Har du forhørt deg med Stryntrappa? Skal vist få mye for pengene.

Skrevet

Jeg syns du får ei billig trapp da. Men det kommer veldig an på hvilke materialer du velger også, og det skriver du ikke noe om.

Har selv trapp til bestilling nå, repotrapp i hvitlasert ask i trinn, stål spiler og hvitlasert ask i "rekkverket" Den kom seg på 60 000 pr trapp... Selvfølgelig er det litt dyrere med stål. Vi ville egentlig ha glass, men det var innmari dyrt!!!

Nei, som sagt tror jeg du har fått en grei pris, men det kommer an på materialene. Furu er jo veldig billig, men også veldig utsatt for skader i og med at det er så mykt...

Skrevet

Nå ble jeg usikker, men tror den er i furu altså. Men da er det ikke så "ille" pris uansett da kanskje. Får forhøre meg på foreslåtte stryntrappa over her, så får jeg se forskjellen.

:) Tusen takk for svar, da har jeg ihvertfall fått en liten indikasjon på at vi ikke er helt påvillspor ;)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Heisann! Hvis dette er ei furutrapp ville jeg lett videre... Sjekk ut www.smien.no! Der har de sinnsykt flotte trapper! Vil fraråde deg til å kjøpe furu. Blir lett merker, og holder seg ikke like fin som annet materiell! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...