Lillefleur Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hei Jeg har lest masse på forskellige forum for å prøve å finne de beste produktene for håret mitt, men er veldig usikker.. Jeg har farget/bleket håret mitt mye og det er veldig tørt og slitt. Noen som har det sånn og har gode tips? Jeg har så lyst på glansfult og mykt hår igjen! Akkurat nå er håret mitt blondt, bør jeg farge det mørkere? Har hørt noe om at man tilfører håret proteiner om man farger det mørkere, og fjerner proteiner når man bleker.. Noe sånn Hvilke produkter, gjerne en hel serie, anbefaler dere? Shampo, balsam, kurer, styling, varmebeskyttende produkter, alt mottas med takk
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 mitt hår er også veldig slitt, blondt og nedbleket. Jeg bruker john frieda collection, straight ahead. (har super straight hår) bruker også en john frieda emergency treatment spray som er dritbra, kan også brukes i tört hår. også har jeg john friedas hair serum original.. jeg liker dem :D
Gjest Grafica Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Redken! De har produkter innenfor alle kategoriene (unntatt styling, tror jeg). Selges på Adam og Eva. Gå dit og be om hjelp til å finne produkter til akkurat ditt hår. Adam og Eva er uten tvil den kjeden jeg har best erfaringer fra
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Jeg er også fornøyd med John Frieda-produkter, har stort sett testet de for farget hår. Håret mitt er ganske kort og ikke så slitt. Produktene er ikke så dyre, men vesentlig bedre enn dagligvareshampooer og etter min mening like gode som mange dyrere frisørprodukter. Selges på Vita, Cubus etc.
Chihiro Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Mitt hår har vært utsatt for mye farging og føning. Jeg sverger til Kerastase Resistance, særlig balsamen (Ciment anti-usure) i denne serien er super. Håret blir mykt og blankt. Har også sjampo, hårkur og en varmebeskyttende krem i samme serie. Pleier å bestille fra Strawberrynet eller Lookfantastic. Redken Extreme Anti-snap er også kjempegod, det er et leave-in produkt som tilfører proteiner. Håret mitt føles litt trått/stivt de første dagene etter farging, da er denne fin å bruke.
Hilde Christina Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Kan ikke fordra John Frieda eller Redken.... Har slitt hår fordi jeg farger det konstant selv og det eneste som funker for meg er KMS moistrepair serien. Prøvd enormt mye forskjellig, men ingenting slår disse produktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå