Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg gikk fra min samboer for kort tid siden. Det var nok det rette valget og ta. Vi var for ulike på mange måter. Men jeg sliter litt med følelsene i ettertid. Jeg er jo fremdeles gla i han og bryr meg om han. Hadde sikkert vært lettere om jeg var sint på han kanskje... Off.. Av og til faller det inn minner fra den tiden vi var sammen. Så det er litt forvirrene alt syns jeg- Noen med erfaringer eller tanker om dette?
Angelhoff Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Å, jada. Det har man ! Og det høres kanskje enkelt ut - men det kommer til å gå over. Tror jeg. Gjør det ikke det, så var kanskje følelsene dypere enn du trodde.
DDuck Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Det er alltid hardt i begynnelsen... Da jeg gikk fra min forrige samboer slet jeg litt i begynnelsen, men jeg klarte til slutt å rette fokuset vekk fra han og da gikk det bedre og bedre for hver dag Det kommer nok til å svi litt, men det går over Tiden leger alle sår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå