artloff Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Har kjærlighetssorg, :gråte: Er en godt voksen dame som har blitt sveket, men tenker på ham dag og natt,redd for å bli ei bitter,sur og inneslutta kjærring.redd for å møte ham på gata sammen med nydama. Dette er ikke første gangen finnes det ikke menn man kan stole på? Er jeg en drittsekkmagnet? Er det slik som det står i sangen fra "the rose" love is only for the lucky and the strong. Hvordan kommer jeg ut av dette? har ikke så mange venner å betro meg til.
Brunhilde Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Sett deg ned og skriv et brev der du får ut ALT. Alt du elsker ved ham, det du hater ved ham, hva du føler og hva du har lyst til å gjøre for å ta hevn. Så brenner du brevet. Neida, alt blir ikke bra, men det er en måte å bearbeide alt på. Ta en tur til sjøen og rop ut raseriet ditt der ingen kan høre deg. Sett deg ned og gråt deg tom, det er lov! Og nei, du er ikke en drittsekkmagnet, du har bare vært uheldig. Kjærlighetssorg er kjipt, men du vet også at det går over, det tar bare tid.
cilipili Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Hør på Brunhilde, du! Gjør det Håper alt ordner seg! Ofte er vi sterkere enn vi tror :smile:
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Hev deg over det, var på feile premisser likevel.
artloff Skrevet 16. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2008 Har kjærlighetssorg, :gråte: Er en godt voksen dame som har blitt sveket, men tenker på ham dag og natt,redd for å bli ei bitter,sur og inneslutta kjærring.redd for å møte ham på gata sammen med nydama. Dette er ikke første gangen finnes det ikke menn man kan stole på? Er jeg en drittsekkmagnet? Er det slik som det står i sangen fra "the rose" love is only for the lucky and the strong. Hvordan kommer jeg ut av dette? har ikke så mange venner å betro meg til.
Gjest nbp Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 som tidligere nevnt her, skriv til krammpa tar det, også skriver du litt til. skriv til du ikke har mere og skrive, sov litt, dra på jobb eller noe og om du føler deg nede etterpå så skriv lit mere. det er en utrolig bra terapi..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå