Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 For og være helt ærlig så grøsser jeg hver gang jeg hører det navnet. :hår:
cilipili Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg også. Tenker på Siv Jensen med en gang jeg hører det.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Når jeg hører navnet Siv tenker jeg på et skakkkjørt Norge hvor sosialklienter mister støtten og havner på gaten og hvor offentlige økononomiske støtteordninger for studenter nedlegges slik at studenter som er fattige og som har inkassoannmerkninger fratas det økonomiske grunnlaget for å studere. Et land som kun er for de rike er det jeg tenker på når jeg hører navnet Siv.....
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 navnet gir meg grøssninger. Kan ikke være gøy å hete Siv om dagen.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 hvorfor denne hetsingen da??.. heia Siv sier no jeg. er det noen som kan få Norge på rett kjøl igjen så er det den dama! støtter frp 100%. Go Siv J'!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 hvorfor denne hetsingen da??.. heia Siv sier no jeg. er det noen som kan få Norge på rett kjøl igjen så er det den dama! støtter frp 100%. Go Siv J'! Hun får nok Norge på skakk-kjøl istedetfor. Måtte dette mennesket aldri komme til makten.
cilipili Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 hvorfor denne hetsingen da??.. heia Siv sier no jeg. er det noen som kan få Norge på rett kjøl igjen så er det den dama! støtter frp 100%. Go Siv J'! Uff, ja! For Norge er jo virkelig ute og kjøre. Er vel på grensa til å bli et u-land snart med disse bensinprisene
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Synes Siv er et kjedelig navn. Men liker ellers korte navn, slik som Kim og Mia, Ina, Kine, Leo, Mike osv.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 Siv er et navn jeg forbinder med løgn og ondskap.
Gjest antigartner Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 Selve navnet Siv er ganske fint. Politikken til den personen som jeg og de fleste andre her tydeligvis forbinder med navnet har jeg derimot mindre sans for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå