Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 jeg har noen dildoer/vibratorer i nattbordskuffen min. jeg bruker dem kanskje 2-3 ganger i uka. et par som jeg bruker til "utvendig" massasje og en som jeg bruker vaginalt. jeg er ikke flink til å rengjøre dem... men hvis man har en dildo som man ikke tørker av eller rengjør på noe vis etter bruk, legger den tilbake i nattbordskuffen, og tar den fram igjen noen dager senere... hva slags reaksjoner kan man få nedentil av det? jeg har heldigvis ikke fått noen (ennå). de får jo et stivt belegg på seg men ser ikke så ille ut da...
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Nice. Lukter godt nede i nattbordskuffen din tenker jeg.....
Gjest Purple Haze Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 jeg har noen dildoer/vibratorer i nattbordskuffen min. jeg bruker dem kanskje 2-3 ganger i uka. et par som jeg bruker til "utvendig" massasje og en som jeg bruker vaginalt. jeg er ikke flink til å rengjøre dem... men hvis man har en dildo som man ikke tørker av eller rengjør på noe vis etter bruk, legger den tilbake i nattbordskuffen, og tar den fram igjen noen dager senere... hva slags reaksjoner kan man få nedentil av det? jeg har heldigvis ikke fått noen (ennå). de får jo et stivt belegg på seg men ser ikke så ille ut da... Du kan få sopp i underlivet av å ikke rengjøre dildoene før du skal bruke dem. Og andre ekle infeksjoner. Kjøp dildorens, eller vask dem med intimsåpe.
Gjest Gjest_Gyda_* Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 jeg har noen dildoer/vibratorer i nattbordskuffen min. jeg bruker dem kanskje 2-3 ganger i uka. et par som jeg bruker til "utvendig" massasje og en som jeg bruker vaginalt. jeg er ikke flink til å rengjøre dem... men hvis man har en dildo som man ikke tørker av eller rengjør på noe vis etter bruk, legger den tilbake i nattbordskuffen, og tar den fram igjen noen dager senere... hva slags reaksjoner kan man få nedentil av det? jeg har heldigvis ikke fått noen (ennå). de får jo et stivt belegg på seg men ser ikke så ille ut da... Neida, det skjer ikke noe. Med mindre du deler dem med noen andre. De tenderer jo å bli litt "flassete" etter hvert, men du får ikke noe hvis du ikke har hatt det fra før av. Burde kanskje vaske litt selv, når jeg tenker meg om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå