Gå til innhold

Jeg trenger en mappe eller boks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god del ubrukte 12x12 tommer ark som begynner å få eselører fordi jeg ikke har noe bra sted å oppbevare dem. Jeg har spurt i en del butikker som selger sånne sider (Nille, div. bokhandlere) om de har noe som er fint å oppbevare arkene i, men de har ikke noe sånt. Siden jeg er ganske ny i gamet vet jeg ikke om dette har noe spesielt navn så det er litt vanskelig å søke på nettet. Jeg har sjekket et par nettbutikker som driver med scrapbooking men de har ikke noe.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clas Ohlson? De har så mye rart.

Skrevet

Jeg ville definitivt sjekket panduro, de har flere alternativer. Ut over det har du utrolig mye å velge i mellom. Jeg oppbevarer kartongen/mønsterarkene mine som er 12x12 i arkiv-hengemappe-bokser fra binders, de er utrolig nyttige syns jeg.

Ellers finnes det mapper hos de aller fleste scrapbooking-butikkene, f.eks Papirloftet, Papir i Hjertet, Hobbykroken og Bikuben. Dette er bare noen få eksempler, det finnes utallige scrapbooking-butikker.

Sjekk ut portalen Scrapping.no for deres butikkliste blant annet, samt at de har et forum med veldig mange scrappere. Eventuelt Minneriket, som også er en portal, med litt mindre medlemmer, men som også er veldig koselig og inspirerende.

Skrevet

Jeg har to av disse fra Binders, og er kjempefornøyd. Det er lett å systematisere i ulike hengemapper, de rommer mye, og det er lett å bla seg frem til det man trenger :)

Skrevet
Jeg har to av disse fra Binders, og er kjempefornøyd. Det er lett å systematisere i ulike hengemapper, de rommer mye, og det er lett å bla seg frem til det man trenger :)

Disse har eg og, og er veldig fornøyd med dei :)

Skrevet

Tusen takk skal dere ha! Jeg kommer i første omgang til å kjøpe en mappe som Panduro har (nettsiden deres er for øyeblikket nede så jeg får ikke linket til den nå.), siden jeg er nybegynner har jeg ikke så veldig mye materialer enda. Så satser jeg på å kjøpe den fra Binders når samlingen evt. blir litt større.

Men du verden, så mye fint man kan kjøpe på nettet, jeg kommer definitivt til å bestille noe fra de sidene som Supramundane nevner.

:)

Skrevet

Nå er siden oppe igjen, det er denne jeg skal kjøpe. :)

Skrevet

Bruker to bedrollere til alt papir, maling, stempler, klistremerkemaskin osv. Ein stor og ein liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...