Gjest -Maggie- Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Dette gjelder ikke bryllup, men jeg tenkte det kanskje er flere her inne som er interessert og har erfaring på dette området. Jeg tenkte å lage invitasjoner selv, til en bursdag, og lurer på om noen har gode råd, tips og f.eks. eksempler på noe dere har laget selv?
DDuck Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg har laget invitasjoner selv til bryllupet vårt (litt tidlig ute.. ) Jeg har tenkt å trykke teksten på egene ark som jeg limer inn i invitasjonen slik at det blir litt mer "proff" invitasjon.. ellers har jeg bare brettet et a5-ark på midten og klistret på litt forskjellig på framsiden og skrevet et lite sitat på baksiden på hver invitasjon Bruker jo litt sånn stivere fine kartong-ark meg tekstur og forskjellige farger da Huff så dårlig jg er å frklare
Markjordbær Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 jeg lagde invitasjoner selv. Ikke noe superfancy, men enkelt og greit. Brukte denne som inspirasjon: Jeg kjøpte (relativt) fint papir (litt tykt) som jeg klippet opp til ønsket (avlang) størrelse, og brettet sidene inn mot midten. Klippet til slik at kantene ble runde. Printet ut selve invitasjonen på eget ark som ble limt inn. billige bånd fra søstrene grene rundt sånn ble resultatet (dårlig bildekvalitet, men men) Denne er bare en prøveversjon, så kantene er litt ujevne og papiret inni limt inn litt skjeivt...
Gjest Gjest_super_* Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Hvis du bor i Oslo området vil jeg anbefale deg å stikke innom Norway Designs. Der har de masse flotte ark og annet fint
Gjest LindaKristin Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 jeg lagde invitasjoner selv. Ikke noe superfancy, men enkelt og greit. Brukte denne som inspirasjon: Jeg kjøpte (relativt) fint papir (litt tykt) som jeg klippet opp til ønsket (avlang) størrelse, og brettet sidene inn mot midten. Klippet til slik at kantene ble runde. Printet ut selve invitasjonen på eget ark som ble limt inn. billige bånd fra søstrene grene rundt sånn ble resultatet (dårlig bildekvalitet, men men) Denne er bare en prøveversjon, så kantene er litt ujevne og papiret inni limt inn litt skjeivt... Så flink du er!De ble jo dødsfine:) Skal lage våres selv jeg også,er koselig med noe hjemmelaget synes jeg:)
Markjordbær Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Takk De var jo veldig enkle da, og det var gøy å lage de også!
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 finnes det hjemmesider der dem viser hvordan man kan lage egen invitasjoner? som dem du (markjordbær) har vist? de var sjikkelig fine:)
DDuck Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Vet ikke om de forskjellige scrappe-forumene har noe sånne tips og triks? Du kan jo se litt der
Nadir Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 I made our invitations, too It is cheaper this way and the guests appreciated it a lot Lykke til!
TuttaV Skrevet 3. september 2008 #12 Skrevet 3. september 2008 Jeg har planer om å lage invitasjonene selv, blir ikke noe superfancy, men litt stilig skal det bli Det jeg har funnet ut at folk blir imponert av, er hvis du finner et skikkelig lekkert papir! Dette koster selvsagt et par kroner mer per ark enn vanlig tykt papir, men når du har et så flott ark, så trenger man ikke så veldig mye annet enn f.eks. klistremerker med "invitasjon"/"bryllup" i gull/sølv, et par i hjerter e.l. Vet ikke om noen skjønte noe av dette men tipset var altså å investere bittelitt ekstra i en type ark som er råflott, så trenger man ikke så mye annet dilldall også koster det mye mindre jobb, fordi "jobben" ligger allerede i det flotte arket! Lykke til!
DDuck Skrevet 3. september 2008 #13 Skrevet 3. september 2008 Det er egentlig nettopp det jeg har gjort Og det ble både stilfult og elegant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå