oktoberbrud Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg er så heldig at jeg skal gifte meg i oktober (om ca 2mnd) med mannen jeg elsker over alt :love: Jeg representerer den gruppen av bruder (tydeligvis en liten gruppe) som ikke bruker så lang tid på bryllupsplanleggingen. Min kommende mann fridde 7. juni, deretter trengte jeg ca 1,5 uke på å bli komfortabel med tanken....men etter d så har det gått i ett. Føler egentlig at vi har ganske bra kontroll på saker og ting Jeg lurer på om det er noen som vet om en plass en kan få kjøpt hårpynt som ikke er tiara eller diadem. Tenker på en hårkam som en kan ha på ene siden, foran det oppsatte håret. Har funnet noen, men jeg synes de var litt små. Og så lurer jeg på om det er noen vet om en pels som er fin og som de vil anbefale. En sånn som går nedom albuene.
oktoberbrud Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2008 og med pels så mener jeg selvfølgelig fjuskepels!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 og med pels så mener jeg selvfølgelig fjuskepels!!! Hei, når det gjelder hårpynt så titt litt på sidene til Lilly.dk. De har noe om kanskje kan fungere. Fant også en fuskepels som du kanskje liker på denne siden: http://www.lisenett.no/bolero.shtml
Gjest Gjest_i Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Jeg er så heldig at jeg skal gifte meg i oktober (om ca 2mnd) med mannen jeg elsker over alt :love: Jeg representerer den gruppen av bruder (tydeligvis en liten gruppe) som ikke bruker så lang tid på bryllupsplanleggingen. Min kommende mann fridde 7. juni, deretter trengte jeg ca 1,5 uke på å bli komfortabel med tanken....men etter d så har det gått i ett. Føler egentlig at vi har ganske bra kontroll på saker og ting Jeg lurer på om det er noen som vet om en plass en kan få kjøpt hårpynt som ikke er tiara eller diadem. Tenker på en hårkam som en kan ha på ene siden, foran det oppsatte håret. Har funnet noen, men jeg synes de var litt små. Og så lurer jeg på om det er noen vet om en pels som er fin og som de vil anbefale. En sånn som går nedom albuene. Var innom accesories i Bergen i dag, og dei har en hårkam med steiner på til ca 130kr! var veldig fin
Gjest Gjest_gulla_* Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Bare ett lite tips dersom du ikke finner noen hårkammer du liker... jeg fant et smykke jeg syns var rålekkert og frisøren min "lenket" det bokstavlig talt inn i håret mitt. Fungerte glimrende
oktoberbrud Skrevet 17. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2008 Bare ett lite tips dersom du ikke finner noen hårkammer du liker... jeg fant et smykke jeg syns var rålekkert og frisøren min "lenket" det bokstavlig talt inn i håret mitt. Fungerte glimrende For et bra tips!! Takker så mye!
Imax Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg laget smykket til håret selv; perler på smykkesnor (fiskesnøre), der perlene var festet med 2 cm mellomrom mellom. Superenkelt og billig å lage. Ble veldig pent! (utstyr kjøpes på Panduro)
oktoberbrud Skrevet 27. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2008 Tusen takk for alle svar! Det ble til at jeg bestillte capen fra Lises brudesalong (fra Lilly). Gikk veldig raskt! Hentet den i posten i går. Den var utrolig nydelig og kan på det varmeste anbefales til andre men lurer på om jeg skal sy på en liten hempe i halsen fremme slik at den henger litt bedre på plass... til hårpynt har jeg endt opp med å bruke en vanlig hårkam med perler som basis og så har jeg surret smykkestreng med perler på rundt....og så latt noen stikke litt ut. Ble ganske fint om jeg får si det selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå