Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Noen som har noen tips til pynt på bordene? Jeg skal selvfølgelig ha blomster og lys, men hadde vært fint med noe annet i tilegg:)
Markjordbær Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 vi hadde en løper med sølvhjerter strødd over. Legger ut et bildet, jeg har dessverre ikke noe bra bilde, men du ser iallefall litt... Løperene kom i forskjellige farger mener jeg å huske. Jeg kjøpte både løper og hjertene på en butikk i Stavanger som heter Sara`s fest og gavebutikk (http://www.selskapsbutikk.com/index.htm) Men har sett løperene andre steder også, husker bare ikke hvor...
oktoberbrud Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 sliter litt med det samme selv.... vi skal ha høsttema i bryllupet, så da blir d høstfarger (naturlig nok) Kjøpte noen pyntestener på ikea. Da jeg kjøpte dem så såg de rødlig ut, men da jeg kom hjem så var de plutselig blitt brune, men verden raser ikke sammen for d, skal blande de med noen blanke. Å så kjøpte vi små og store blanke telysestaker (type glimma) som jeg har malt med glassmaling så nå er halvparten oransje tenkte dette skal stå innimellom høye lysestaker og blomsteroppsatser. Skal ha langbord i hestesko og på bordet som jeg og brudgommen sitter ved tenkte jeg at vi kan ha to høye glasslysestaker som vi har fått i gave for en tid tilbake
Gjest Tip Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Synes det holder i massevis med lys og blomster!!! Alle skal jo ha tallerkener og mange glass på bordet uten at det skal bli trangt. I tillegg ligger sangheftet der og bordkort. Mange gjester har også et kamera som de vil legge fra seg. Gi gjestene bordplass og deg selv mindre å jobbe med!!!
HelloKjersti Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Vi hadde samme sølvhjertene som Markjordbær, i tillegg til lysholdere og sand fra Ikea, og de store "tøy"-serviettene fra Ikea. Bordkortholder ble bestilt fra USA, skikkelig prinsesseslott, i tillegg til Askepottvogn-formede lys (du ser dem såvidt innenfor eføyringen). Inni serviettene lå forresten menyen vår, så gjestene måtte "åpne" brevet sitt.
Gjest h-a Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Vi hadde samme sølvhjertene som Markjordbær, i tillegg til lysholdere og sand fra Ikea, og de store "tøy"-serviettene fra Ikea. Bordkortholder ble bestilt fra USA, skikkelig prinsesseslott, i tillegg til Askepottvogn-formede lys (du ser dem såvidt innenfor eføyringen). Inni serviettene lå forresten menyen vår, så gjestene måtte "åpne" brevet sitt. Hvor bestilte du de fra? ebay eller? Var jo artig! Kanskje hatt noe sånt selv! Hvor mye kostet det? Å hvor mye kostet serviettene?
HelloKjersti Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Jeg har ei venninne i USA, så jeg fikk litt hjelp. Butikken jeg bestilte fra, sender ikke utenfor USA nemlig. Ikke gjør det noe heller, for servicen var elendig! Men jeg brukte også en dansk side, somethingblue.dk (tror jeg), de hadde en del av de samme tingene. De hadde også supersøte hjerteformede sukkerbiter, som tok seg fint ut til kaffen. Serviettene mener jeg koster ca. 30 kr for en pakke på Ikea.
iap Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 eg hadde streng med perler og hekla hjerter på.. va berre noken perler her og der og god avstand mellom hjertene. tok ikkje så møkje plass..
Gjest Fru Mæla Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 (endret) Det er mye man kan gjøre som pynt på bordene... Vi hadde: Kjøpte tulipanvaser på IKEA (MANGE) samt små t-lysestaker i glass (Også MANGE). Også hadde vi et tynt hvit lett stoff som vi la over bordet som en løpet oppå duken! (lekkert!!) I tulipanvasene puttet vi celofan (slik man bruker når man pakker inn blomster som gave) og fylte med vann. Dette så kjempe stilig ut, akkurat som det var glassbiter ellernoe slikt. Annbefales å prøves!! Så klipte vi korte roser (hvite og røde) og laget en dekorasjon oppi. Eføy ble og brukt som gikk ned på bordet og bortover til neste dekorasjon. På doppen av dekorasjonene hadde jeg tredd perler på en ståltråd, samt tvinnet ståltråen rundt en blyant. Veldig stilig. I tillegg hadde vi fem arma lysestaker i sølv, og små hvite/blanke stener liggenede på bordet. Jeg var veldig førnøyd Noen som har noen tips til pynt på bordene? Jeg skal selvfølgelig ha blomster og lys, men hadde vært fint med noe annet i tilegg:) Endret 20. august 2008 av Fru Mæla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå