Gå til innhold

.

Gjest Villrosa

Anbefalte innlegg

Gjest Villrosa
Skrevet (endret)

.

Endret av Villrosa
.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, sånn var jeg også. Bare at nervene kom mye senere, men jeg ble en liten bridezilla jeg også. Hadde heller aldri drømt om bryllup. Var vel aldri imot giftemål, men tenkte at det ikke var nødvendig, så det er opp til han om han vil fri eller ikke, liksom... jeg er med uansett :P

Så fridde han da... Og da var det gjort. Begynte så smått å planlegge, og jo mer vi planla bryllup, jo mer gøy ble det og så ble alle de små ubetydelige detaljene plutselig veldig betydelige likevel hehe.

Men nervene mine kom først da jeg satt i bilen fra frisøren på vei til tinghuset.... Etter vielsen var jeg rolig igjen :)

Lykke til, du får helt sikkert en fantastisk dag. Et råd min forlover ga meg: Kjenn godt på følelsene den dagen. Kjenn godt etter hvordan det føles når du sier ja. Når mannen din sier ja. Når han taler til deg. Når alle skryter av hvor vakker du er. Ta det til deg og tenk på det når du ligger og skal sove den kvelden. Jo mer du kjenner etter og tenker på det, jo bedre husker du det senere :)

Gjest Villrosa
Skrevet (endret)

.

Endret av Villrosa
Skrevet
Jeg er litt overrasket over megselv. Jeg har aldri hatt en drøm om et stort bryllup m masse pynt og stæsj, og sa fram til for et par år siden at jeg skulle aldri gifte meg. Men etter vi fikk sønnen vår fant vi ut at det var greit å ha orden i papirene og bestemte oss for å reise til byfogden. Så plutselig gikk min samboer ned på kne og fridde, og vi begynnte å planlegge "vanlig" bryllup

Nå er det bare 9 dager igjen og jeg kjenner at nervene begynner å melde seg. Tanker svirrer i hodet mitt. Har jeg valgt rett kjole, blir maten likt, får vi til brudevalsen, skal jeg holde tale??? Jeg klarer liksom ikke slappe skikkelig av. Akkurat nå er det kjolen som kverner i hodet mitt. Var det virkelig riktig valg... Huffameg, I'm turning into Bridezilla!!! :sjenert::overrasket:

Gifter deg samme dagen som meg du..

Sitter her med en kjempe stressklump i magen og tenker på alt jeg skal gjøre. + selvfølgelig har jeg valgt den rette kjolen..

Intill for noen dager siden så tenkte jeg kun åååå vi skal gifte oss.. Men nå er det alt det andre som går rundt og rundt i hodet på meg.. Angrer nesten på at vi ikke gjorde det lite og enkelt.. :s :D

Gjest Villrosa
Skrevet (endret)

.

Endret av Villrosa
Skrevet
Haha! Godt å høre at jeg ikke er alene med bridezilla-nervene mine :)

Skal dere ha mange gjester? Jeg begynnte med godt mot og skulle ha et enkelt bryllup, med partytelt heime på garden og grillmat buffet, men alle disse små ubetydelige detaljene tar over hele styringa :hoho:

Hehe.. Vi begynnte også litt i det små, men det vokste gitt.. Blir vel 68 stk om jeg ikke har regnet feil.. Ble invitert ca 90 stk (litt glad ikke alle kunne komme ja)

Vi skal ha det i partytelt i hagen vår.. Trodde det var en enkel og grei løsning, men nei det ble jo masse, masse, masse småting som skulle på plass.. For ikke å snakke om at vi leide inn folk for å flylle opp dalen bak huset slik at vi kunne lage plen til å ha teltet på :D

Maten slipper vi heldigvis å tenke på, for min (kommende) mann kjenner to kokker som skal ordne den. Blir tapas :)

Skal dere ha mange gjester??

Gjest Villrosa
Skrevet (endret)

.

Endret av Villrosa
Skrevet

Nei det var det da.. Tror eg vet om fler som skal ha telt faktisk.. El hvertfall har snakket om det :)

Det teltet vi skal ha følger alt av utstyr med, så det er innmari greit i grunn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...