Gjest Gjest_Nathalia_* Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Vi hadde et eventyr på 5 måneder, han og jeg. Han klaget over sitt miserable ekteskap, mens han og jeg hadde det fantastisk. Jeg brøt og vi avtalte null kontakt. Vi kan ikke unngå å sees gjennom jobb. Han tar avstand og vil ikke prate med meg. Ja, hva?
Gjest Gjest_Nathalia_* Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Du har helt rett, Bellatrix. Men det er vanskelig å bare se ham...han smiler og ler, forteller om livet sitt når vi tilfeldigvis snakkes...blir minnet på savnet. Vi har avtalt null kontakt i forhold til sms, telefon, mails, besøk, osv. og det fungerer bra, vi har holdt det slik i tre måneder. Men ser ham som sagt gjennom jobben av og til likevel, og da hilser vi jo!
Gjest Bellatrix Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Du har helt rett, Bellatrix. Men det er vanskelig å bare se ham...han smiler og ler, forteller om livet sitt når vi tilfeldigvis snakkes...blir minnet på savnet. Vi har avtalt null kontakt i forhold til sms, telefon, mails, besøk, osv. og det fungerer bra, vi har holdt det slik i tre måneder. Men ser ham som sagt gjennom jobben av og til likevel, og da hilser vi jo! Så fortsett å hils.
Gjest virvelvind Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Sier meg enig med Bellatrix jeg. Ser ikke helt problemet. Hvis det er så forferdelig for deg får du vel bytte jobb da? Hvordan forventer du egentlig at dere skal være mot hverandre?
Gjest missLady Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Fortsett med å hilse, men hold deg unna han! Kom deg videre og finn en mann som er singel
Gjest Nishiki Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Vis du ba han holde seg unna så må du vel akseptere at han holder seg unna.
Gjest megha Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Vi hadde et eventyr på 5 måneder, han og jeg. Han klaget over sitt miserable ekteskap, mens han og jeg hadde det fantastisk. Jeg brøt og vi avtalte null kontakt. Vi kan ikke unngå å sees gjennom jobb. Han tar avstand og vil ikke prate med meg. Ja, hva? Ja, hva? Du brøt og dere avtalte null kontakt, og han overholder det - hva er problemet? Er det sånn at du egentlig har følelser for han og håpet at ved å bryte forholdet så skulle han bli så knust over å miste deg at han skilte seg fra kona? Er du redd for at du egentlig bare var et godt knull og at han ikke føler noe for deg? Du tok en avgjørelse og brøt, og han går videre. Hils og vær som vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Vi hadde et eventyr på 5 måneder, han og jeg. Han klaget over sitt miserable ekteskap, mens han og jeg hadde det fantastisk. Jeg brøt og vi avtalte null kontakt. Vi kan ikke unngå å sees gjennom jobb. Han tar avstand og vil ikke prate med meg. Ja, hva? Ja hvis du er forelsket i han og vil satse på han, så synes jeg du skal fortelle han at du fortsatt elsker han. Hvis han også elsker deg er det jo bare for han å si det til kona, skilles fra henne og starte livet med deg? Og dere andre her som er spydige mot ts, hold kjeften deres. Det dere ikke tåler er at hun er glad i en gift mann. Slutt og døm folk, assholes...
Suzy Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Ehm.. dere har avtalt å ikke ha kontakt - og det holder han og da er det et problem..? Hæh?! sier jeg bare :klø:
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Som de andre sier, han holder seg jo bare til det du har bedt ham om altså å ikke ta kontakt. Det du egentlig er lei deg for er at han ikke henger etter deg og ber om å få deg tilbake. Det du håpet på var at dette bruddet ditt skulle gjøre at han gikk fra kona da du viste ham at han ikke kunne få både i pose og sekk. MEN han valgte kona og det hadde du ikke regnet med. Det du egentlig er lei deg for er at du nå må kjenne på at du egentlig bare var et godt knull og at han ikke var villig til at du skulle være noe mer enn det.
Rosalie Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Han holder sin del av avtalen, så hva er problemet?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Som de andre sier, han holder seg jo bare til det du har bedt ham om altså å ikke ta kontakt. Det du egentlig er lei deg for er at han ikke henger etter deg og ber om å få deg tilbake. Det du håpet på var at dette bruddet ditt skulle gjøre at han gikk fra kona da du viste ham at han ikke kunne få både i pose og sekk. MEN han valgte kona og det hadde du ikke regnet med. Det du egentlig er lei deg for er at du nå må kjenne på at du egentlig bare var et godt knull og at han ikke var villig til at du skulle være noe mer enn det. Hadde du svart på denne måten hvis ikke mannen hadde vært gift? Lille deg, det er jo HANS ansvar og ikke hennes. TS: Skjønner at man etter en stund plutselig savner det man hadde. Jeg synes du skal gjøre det som er best for deg jeg. Er du glad i denne mannen så forteller du ham det. Er du villig til å være sammen md han selv om han ikke går fra kona, så synes jeg du er dumsnill og jeg synes også at han ikke forjener deg. Mitt råd er å få han tilbake om det er det du ønsker, og så kreve at han går fra kona. Det er jo det riktigste for dere alle
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Hadde du svart på denne måten hvis ikke mannen hadde vært gift? Lille deg, det er jo HANS ansvar og ikke hennes. Klart jeg ikke hadde svart på samme måte om han ikke hadde vært gift, saken ville jo da ha vært en helt annen enn dette. Jeg ser ikke problemet. Det at hun brøt kontakten antar jeg hun gjorde fordi han var gift, og fordi hun øsnket å vise ham at hun ikke godtok å være nr. to. Han savnet henne tydelkigvis ikke så mye at han gikk fra kona for henne. Jeg tok for gitt det du sier i ditt andre avsnitt og at dette nå er realitet i og med at hun sier de hadde det så fantastisk men så brøt hun. Jeg antar hun allerede har fortalt ham hva hun føler, og at han ikke får henne mens han allerede er gift, og at han kan ta kontakt med henne når han skiller seg heller. Lille deg, jeg leste bare litt mer inn i startinnlegget og svarte ut i fra det. Det var for meg ganske åpenlyst at hun ikke bare brøt all kontakt uten å forklare hvorfor og at hun ikke ønsket å være nr to. Ut i fra det har jo han allerede vist at han ikke er villig til å gå fra kona, og det å be henne fortsette å kjempe da er for meg meningsløst fordi han allerede har gitt henne sitt svar. Hvorfor skal jeg be henne nedverdige seg til å fortsette å kjempe for en mann som allerede har vist at han ikke ønsker å kjempe for henne?
Gjest Gjest_Annie_* Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 Vi hadde et eventyr på 5 måneder, han og jeg. Han klaget over sitt miserable ekteskap, mens han og jeg hadde det fantastisk. Jeg brøt og vi avtalte null kontakt. Vi kan ikke unngå å sees gjennom jobb. Han tar avstand og vil ikke prate med meg. Ja, hva? 2 alternativer: 1. Han er ferdig med deg og har gått videre og ønsker ingen kontakt. 2. Han er fortsatt glad i deg og ønsker å distansere seg for å bli ferdig med deg. Uansett, det er du som har gjort det slutt !!! Og dere avtalte jo null kontakt, noe han tydeligvis holder seg til. Angrer du ?? Ikke alltid så lett å opprettholde et vennskap hvis det fortsatt er følelser med i bildet.
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Hva er det du lurer på egentlig? Dere avtalte jo å ikke ha noe kontakt, hvorfor gjør det deg noe at han ikke snakker til deg mer da? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #17 Skrevet 15. august 2008 Klart jeg ikke hadde svart på samme måte om han ikke hadde vært gift, saken ville jo da ha vært en helt annen enn dette. Jeg ser ikke problemet. Da bør du heller ikke svare... Saken er absolutt ikke annerledes om han er gift eller singel. Det at hun brøt kontakten antar jeg hun gjorde fordi han var gift, og fordi hun øsnket å vise ham at hun ikke godtok å være nr. to. Han savnet henne tydelkigvis ikke så mye at han gikk fra kona for henne. Her var det da svært mange antagelser... Kanskje du heller skulle spørre ts hva som lå bak at hun brøt istedet for å innbille deg ting? Skjønner at det er mange forsmådde hustruer her inne...
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #18 Skrevet 15. august 2008 Men det er vanskelig å bare se ham...han smiler og ler, forteller om livet sitt når vi tilfeldigvis snakkes...blir minnet på savnet. Men her virker det jo som om du ikke vil ha kontakt når dere likevel "snakkes tilfeldig". :klø:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. august 2008 #19 Skrevet 15. august 2008 Ja hvis du er forelsket i han og vil satse på han, så synes jeg du skal fortelle han at du fortsatt elsker han. Hvis han også elsker deg er det jo bare for han å si det til kona, skilles fra henne og starte livet med deg? Og dere andre her som er spydige mot ts, hold kjeften deres. Det dere ikke tåler er at hun er glad i en gift mann. Slutt og døm folk, assholes... Hadde du svart sånn som dette hvis: Du har truffet mannen i ditt liv, fått to fine barn sammen. Lever lykkelig og du ville gått gjennom ild og vann for både han og barna. Så en dag kommer bomben, han har funnet en annen!!!! Du er gammelt nytt, og han har ikke engang tatt seg bryet med å si at han ikke hadde det bra med deg????? Du har tydeligvis aldri opplevd det, så hør nå lille du: Kanskje det faktisk handler om at du ikke må dømme, før du vet hva som skjer innenfor andres fire vegger!!!
Gjest Gjest_Annie_* Skrevet 15. august 2008 #20 Skrevet 15. august 2008 Du har helt rett, Bellatrix. Men det er vanskelig å bare se ham...han smiler og ler, forteller om livet sitt når vi tilfeldigvis snakkes...blir minnet på savnet. Men nettopp derfor er det kanskje greit at dere ikke har mer kontakt...??? Skjønner ikke helt hva som er problemet ditt TS. I det ene innlegget er du fortvilet for at han ikke vil snakke med deg og i neste øyeblikk er du fortvilet NÅR dere snakker sammen for da blir du minnet om det som var og savnet..... Tror kanskje ikke du vet helt hva du ønsker selv heller.... Korrekt ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå