Gjest Lyset Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Ønsker å ha noen små lys/spotter under kjøkkenskapene bare for stemningens skyld. Har sett disse LED-lysene på Ikea og lurer på om noen har erfaring med de? Hadde vært fint å ha noe slikt som ikke gjør at man må borre hull i skapene. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40115565 (i hvit farge) De skal i utgangspunktet ikke være arbeidslys (det er de vel ikke bra nok til), men mer for å ha litt stemning på kjøkkenet om kvelden. Hva slags lys gir slike? Kommer det litt ordentlig lys fra de, eller kan det sammenliknes med noe ala solcellelamper (som jeg ikke synes er så imponerende..) Takk for tilbakemelding!
Gjest Lyset Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Henter opp denne igjen.. Ingen som har prøvd disse lysene?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg har prøvd disse, og de gir i alle fall fra seg et ikke for sterkt, men heller ikke for svakt lys. Kanskje 10-20 watt med det hvite lyse og svakere med farget lysvalg? (er veldig dårlig på sånt) Jeg tror forresten sånne lange lys-strimler egner seg bedre under kjøkkenskap enn de runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå