Gå til innhold

Kattemat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hittil kjøpt Whiskas tørrfor til katten min, men tenkte nå å prøve å gi ham for fra dyrebutikk isteden. Det er flere å velge mellom. Spiller det noen rolle om jeg tar Hills, Eukanuba eller Royal Canin, eller blir det hipp som happ? Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte med Iams til pusene her. Det var greit nok. Men så fikk jeg tak i en prøvepose på Royal Canin og det kastet de seg over. Har testet med sånne små prøveposer i flere varianter og RC er en stor favoritt nå.

Har sett flere dyrebutikker har masse prøver på forskjellige typer RC fôr så anbefaler deg å stikke innom en og hente litt slike for å teste ut. Da slipper du å sitte med sekker med fôr for flere hundre kroner som ikke blir spist.

Skrevet

Har brukt kattemat fra Hills, kattene likte det veldig godt.

Bruker nå fra Royal Canin (fordi nærmeste butikk ikke har Hills), kattene liker det også. Den ene katten hører til naboen, men vet at de kjøper billigste maten på butikken, og kattene rører nesten ikke maten hos de.

Royal Canin har "smaksgaranti", så hvis pus ikke liker maten, så tar du med resten av pakken og kvitteringen tilbake.

Fikk også et bonuskort på Royal Canin, når jeg har handlet 6 ganger, så får jeg en pakke gratis (den størrelsen jeg har kjøpt mest av).

Skrevet

Vår pus spiser også Royal canin. Tror nok vi holder oss til den :)

Skrevet

Her får de Hills. Hills har også smaksgaranti, om ikke katten liker maten så kan du få igjen pengene..

Skrevet

spør etter prøvepakker da katter kan være ekstremt kresne :) Vi bruke Royal canin nå, men eukanuba er og veldig bra for mine katter. og de elsker hills våtfòr! (generelt så er kattemat med fjærfe smak en slager)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...