Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Nå er jeg lei av at alle øyenskyggene mine har glitter i seg, spesielt når jeg bruker dem på dagtid. Så jeg er på utkikk etter noen som ikke har glitter eller skimmer i seg. Egentlig både en lys basisskygge (har kald hudtone) og også mer festsminke (lilla, grå og så videre). Har blå øyne. Dessverre er jeg student med stramt budsjett, så gjerne noen som er billige! Vil ikke bestille fra internett, for jeg trenger det litt fort!
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Det var vel underforstått, men jeg lurer da på om dere kan tipse meg om noen gode øyenskygger uten glitter Tusen takk!
missLynch Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Prøv Body Shop. De koster ikke all verden, og de har mye fine farger.
Tusseline Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 MAC og Make-up Store har fine øyeskygger i matte farger. Jeg har gitt opp shimmer- og glitterøyeskygger helt. Ender alltid opp som et glitrende juletre, uavhengig av mengde.
Bex Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Sier MAC jeg også. De har veldig gode skygger, som sitter godt og er uten glitter og skimmer. Også finnes de i mange fine farger også
Gjest Helen Parr Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Jeg sverger også til MAC. Ganske fornuftig pris og ekstremt mange farger. MAC har både med og uten glitter og shimmer.
Gjest Raptuza Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 HM har billige og mange fargenyansar. Kjøpte ein fin lilla ser for nokre veker sidan, og den glitra ikkje! 40 kr kosta den.
Gjest *lucky* Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Her får du mye bra for pengene! http://www.coastalscents.com/cfwebstore/in...category_id=122 Bare husk å ikke velg de med shimmer:)
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 Takk for tips, dere! De skal prøves ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå