Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har bursdag neste mandag, og jeg aner ikke hva jeg skal gi han. Har et budsjett på ca. 1000 kr og vil ikke at det skal være noe ultranyttig, heller noe morro han ikke hadde kjøpt selv. Noen forslag? I tillegg skal jeg samle noen venner til en liten overraskelsesfest, har noen forslag om hvordan jeg kan få han ut av huset? Familien bor for langt unna til at de kan hjelpe, og de få vennene han har kommer jo på festen....

Videoannonse
Annonse
Gjest -Maggie-
Skrevet

Hva med en opplevelse, som strikkhopp, tandem i fallskjerm, rafting eller noe sånt? Det falt i smak her ihvertfall. :-D

Hvis han ikke er helt av den typen; hvilke interesser har han?

Skrevet

Hehe, her i huset er det faktisk meg som er mest modig når det gjelder sånt, får han ikke med i berg og dalbane engang.... Men takk for tipset:) Han er en ganske rolig type, liker å reise, men vi har nettopp kommet hjem fra ferie og det blir dessuten ofte dyrt. Han er jo litt opptatt av tekniske duppeditter da, så tenker litt på noe sånt. Lurer også på å fylle opp det tomme akvariumet vi har stående til ham...

Skrevet

En ting til: når han ikke har noe særlig med venner, blir det da teit å be mine venner i hans bursdag, for at det skal bli litt mer fest?

Skrevet
En ting til: når han ikke har noe særlig med venner, blir det da teit å be mine venner i hans bursdag, for at det skal bli litt mer fest?

Så lenge det er venner av deg som han har snakket med og til en viss grad vet hvem er, synes jeg det er helt ok.

Ellers har jeg dessverre ikke tips til gave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...