Gå til innhold

Belønning/straff

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kom på dette i forbindelse med linken "du får vente til freda'n"

Jeg vet at mange kvinner (menn også) bruker sex som straff og belønning for kjæresten sin. Gjør dere her inne på KG også det?

Det har aldri funket for meg, for kroppen min har forrådt meg.... blir like kåt enten jeg er sur eller blid jeg... det holder at han tar på meg....

:oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri brukt den metoden nei. Synes dessuten det er teit med kvinner eller menn for den saks skyld som er slik. Nekter partneren sex hvis de ikke får det som de vil. Noe annet er jo om man er sint, lei seg etc og ikke vil ha sex og nærhet med partneren.

Ikke rart at kona eller mannen er utro hvis kjæresten nekter å ha sex bare for å være slem. Eller hevngjerrig kan det vel også kalles. Det synes jeg virker umodent og barnslig.

Har derimot tullet med det et par ganger, og sagt at nå blir det ikke sex på et år.

Skrevet

Nei, aldri, kunne ikke falle meg inn.

Men har som gjest nevnte over, fleipet med det noen ganger :)

Skrevet

Hah! Jeg HADDE en venninne som ga sex i belønning. Hun dro på byen og fikk hun en gutt til å spandere øl på seg, fikk han sex etterpå! Helt sant!! Makan til madrass hun utvikla seg til å bli!!! :hoho:

Gjest the imp
Skrevet

Altså...å bruke sexnekt som straff ville da være like mye straff for meg også det :) har alt for lyst på samboeren min til å gjøre sånne ting. sex er jo noe vi begge har glede av....

Skrevet
Hah! Jeg HADDE en venninne som ga sex i belønning. Hun dro på byen og fikk hun en gutt til å spandere øl på seg, fikk han sex etterpå! Helt sant!! Makan til madrass hun utvikla seg til å bli!!! :hoho:

Kan kalles prostitusjon.

Skrevet

Altså, er jeg sur, så hender det nok jeg ikke helt blir i humør til å ha sex. Kommer litt an på - stort sett blir jeg så fort blid igjen at det ikke er noe problem sånn sett.

Belønning? Vel, hehe, det hender jeg lokker med både det ene og det andre om jeg vil han skal gjøre noe for meg, type "hvis du tar oppvasken selv om det er min tur, så skal jeg..." - og det pleier som regel å funke veldig bra. :sjarmor:

Kall det gjerne gjentjeneste-prostitusjon innen ekteskapet! :briller:

Gjest gjest1
Skrevet

Godt å høre så langt at det ikke er vanlig oppførsel... jeg hadde nemlig innbilt meg det....

:P

Kanskje det er noe kvinner drev med før, da pene piker egentlig ikke hadde "lov" til å ha lyster selv....?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det kan vel kanskje det! :ler:

Det finnes mennesker som ikke tenker så mye på hva slags rykte en kan få! Men hun MÅ jo ha fatta poenget mener nå jeg!! :ler:

Men så var også dette en av de tingene som gjorde at at hun ikke er min venninne nå lengre!!

Gjest Anonymous
Skrevet

voops! det var meg Collargol ja! Har glemt å logge meg inn....

Skrevet

Hjelper jo lite å si:

"Hvis du tar oppvasken så skal jeg suge deg",

hvis responsen fra mannen er

"Hvis DU tar oppvasken så skal du FÅ LOV TIL å suge meg..." :hoho:

Skrevet

Nei det ville jeg aldri gjøre mot kjæresten min, men vi fleiper jo med det (jfr. betaling i naturalia osv :ler: ).

Har blitt utsatt for denne typen straff sjøl. Hadde en veldig PSYK kjæresten engang som ikke ville ta på meg engang - ikke kysse, klemme eller noe annet - når han mente jeg hadde vært "slem" (og det kunne innebære hva som helst) :roll:

Han har virkelig skadet meg med denne straffeformen og jeg har den dag i dag fryktelig vanskelig for å akseptere/takle seksuell avvisning :cry:

Suz :wink:

Skrevet

True med og ikke gidde og ha sex med ham vis han er sånn eller sånn er bare dumt.

Ikke hadde det funka her heller. Jeg er altfor lett-antennelig for slikt.... :sjarmor:

Gjest Kinga
Skrevet

Kunne helt seriøst aldri falt meg inn. Har igrunnen ikke tenkt på det en gang.

Vibeke

(korttenkt)

Gjest Anonymous
Skrevet

Her i heimen skjer ikke slikt. Og om det nå skulle skje, så er ikke straffen bare straff...

I så fall er straffen både "straff", lek og belønning på en gang.

Det kalles BDSM for den som lurer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...