Unia Skrevet 14. august 2008 #1 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg er snart 19 år, og har aldri hatt kjæreste. Jeg vet jeg er langt fra den eneste som kanskje er litt sent ute, men jeg føler meg så ensom og "rar" på en måte. Alle mine nærmeste venninner er sammen med noen, i tillegg til at de har hatt en del forhold i fortiden. Jeg har ikke vært i nærheten av å ha kjæreste en gang. Har hatt sex, kyssa og alt det der, men jeg har aldri hatt et forhold til en gutt der jeg har hatt skikkelig følelser eller der vi har kommunisert skikkelig. Jeg er veldig sjenert, og det gjør det ikke noe lettere heller. Jeg vil jo ikke være sammen med noen bare for å være det da.. Jeg har virkelig lyst til å ha en person jeg på en måte kan kalle "min", og som jeg elsker. Det ser så koselig ut å ha skikkelig sterke følelser for en person, og at den personen føler det samme tilbake.. Og jeg vil jo ha erfaringer i tillegg. Jeg vil ikke at mitt første forhold skal starte når jeg er 25, også vet jeg ingenting om hvordan ting skal være. Det trenger jo ikke nødvendigvis å være så komplisert, men uansett.. I tillegg så føler jeg at jeg har gått glipp av så mye de siste årene, bare på grunn av det.. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette, men jeg er så trist på grunn av det. Og det er så "urettferdig" at alle andre får oppleve alt det jeg ikke har fått opplevd, og mest sannsynlig ikke får oppleve på flere år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 14. august 2008 #2 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg synes ikke dette er noe du trenger å stresse med, jeg tror at når du finner en du føler at du kan bli sammen med og som vil bli sammen med deg så spiller det ingen rolle om du er sjenert, dere får det nok til. Det er jo ikke noe vits i å kaste seg ut i et forhold bare fordi man vil ha noen (hvem som helst?) å elske. Bare gidet tid (ja, jeg vet du allerede har gjort det) å fortsett å flørt å ha det gøy, så skal du se han dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaM Skrevet 14. august 2008 #3 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jeg har det på akkurat samme måte som deg (er et år yngre enn deg), og stresser like mye selv. Jeg har holdt på med et par gutter, som jeg har hatt sterke følelser for, hvor jeg har hatt sex med han ene, men ingen av gangene ble det noe seriøst forhold, desverre :-( (eller, jeg holder på med han ene nå, men det virker ikke som han er interessert i noe forhold..) På fester har jeg kysset gutter, uten at det har vært følelser involvert. Jeg er som deg, ganske sjenert. med litt alkohol i blodet er jeg totalt motsatt, og blir fullstendig uredd, treffer gutter da, men sliter desverre litt mer i edru tilstand. Men, jeg tror det bare vil ta lenger tid hvis vi konstant skal være på utkikk etter en kjæreste, vår tid kommer nok "når du minst venter det", sier alltid en venninne til meg, når jeg klager over singel tilværelsen min, så prøv å stress ned. "Den rette" kommer nok før du vet ordet av det! Endret 15. august 2008 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 15. august 2008 #4 Del Skrevet 15. august 2008 Tråden er ryddet iht reglene. -jolie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Del Skrevet 17. august 2008 ...vel...jeg er 30 og har aldri hatt kjæreste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wilja Skrevet 20. august 2008 #6 Del Skrevet 20. august 2008 jeg er 24 og har aldri hatt kjæreste.. jeg slet veldig med dette frem til et par år siden, og var veldig frustrert. men nå tar jeg det veldig med ro, jeg vet at når det kommer så kommer det. jeg har rett og slett ikke lyst til å gå in i noe forhold uten å kunne se for meg en fremtid med ham, så jeg venter.. hvis man føler at man har gått glipp av så mye av den grunn at man vært singel, er det veldig trist - du har gått glipp av noe nettopp fordi du tror at du har det, du fokuserer på hva du ikke har og hva du har. hva du ikke har innebærer ikke at du har for lite, sant? alt har sin tid. husk det! jeg synes også det er litt fint at mange venter på "den rette", og ikke går in i forhold "hux flux".. det kommer! for meg og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 21. august 2008 #7 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg hadde aldri hatt kjæreste før jeg var 19 år, var liksom ikke så interessert, og ikke viste jeg hvordan går frem heller... Min nåværende kjæreste hadde ikke hatt noe forhold før 24 år eller noe. Og han er meget pen og kjekk. Skjønner at det kanskje er vondt, men er faktisk mer normalt enn man tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamarlena Skrevet 25. september 2008 #8 Del Skrevet 25. september 2008 Har heller aldri hatt kjæreste, er 23 og kan seriøst ikke se for meg at jeg kommer til å treffe noen! Er på en måte stagnert litt føler jeg! Klarer ikke sjekke på byen, og henger i grunn bare med venninne gjengen. Burde jo fått litt nye venner å sånn! Bare litt vanskelig siden jeg er så sjenert.... men skjønner seriøst ikke hvordan jeg kan treffe noen... huff, er vel bare å venne seg til tanken tenker jeg....husker jeg stresset villt da jeg var 18-19, hadde ALDRI trodd det skulle vere sånn nå som jeg er 23.. det som er mest irriterende er at INGEN skjønner det, får alltid høre jeg er så søt og pen! Men er liksom noen som gjør at jeg aldri møter noen, skjønner det virkelig ikke... avatil tenker jeg nesten det hviler en forbannelse over meg, virker litt sånn for jeg SKJØNNER IKKE hva jeg gjør annerledes i forhold til andre som alltid har kjæreter! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #9 Del Skrevet 30. september 2008 Ta det med ro, det er ganske vanlig å være 19 år og ikke hatt kjæreste. Jeg var selv nesten 19 da jeg fikk min første kjæreste, jeg syntes jo jeg hadde ventet sååå lenge... Nå har jeg datet endel og hatt et par kjærester, er i et samboerforhold og er 28 - så det skjer mye, og livet er ikke over ennå... ;-) Jeg har også flere venner som ikke fikk seg "ordentlig" kjæreste før de var 20, 22, 24, 26... De fleste av dem er sammen med den samme personen ennå. En gutt jeg kjenner som fikk kjæreste først da han var 26 år ble den første i vennegjengen til å få barn, og skal gifte seg til sommeren. Så det ordner seg nok, og det kan skje fortere enn du aner... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå