Gjest missLady Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hva er det med å komme tilbake etter 2 år krypende! Ååh!! X'n kom tilbake etter 2 år og ville ha meg tilbake.. Jeg lovet å tenke over det, men fant ut at det toget har gått.. Men alle følelsene for han, tankene og minnene kom tilbake i hode mitt, ikke nok til å kunne ta han tilbake, men nok til at det irriterer meg nå. Hvorfor komme tilbake etter så lang tid Jeg er vel på en måte trist, vil jeg si.. Kan aldri ta han tilbake, men er trist uansett, hadde dette skjedd for et år siden, kunne vi vært kjærester nå Vil vel ingenting med dette innlegget, må bare få ut tankene mine på en eller annen måte...
Gjest rusketuska Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 hmmm. Gutter er og blir merkelige vesner... Når du tror han har glemt deg, og omsider gått videre selv, daaaa kommer han plutselig løpende. Den er klassisk. Men to¨år må være ny rekord
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Noen menn tror at de er uforglemmelige. Hvorfor han kommer tilbake etter to år? Kanskje han har gjort seg sine erfaringer og mener at du er det beste kortet å satse på. Hadde det vært ekte kjærlighet hadde han neppe brukt to år uten kontakt for å finne det ut. Hvordan ville han ha deg tilbake? Skulle dere plutselig begynne være kjærester igjen? Fordi han mente det skulle være slik?
Jade Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Ta det som et kompliment. Hvis du ikke ønsker å være sammen med han (hvis du VIRKELIG ikke ønsker det), så er det ikke verre enn å takke nei til tilbudet.
Gjest missLady Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Som han sa, han hadde funnet ut at det ikke fantes ei så snill og søt jente som meg. Søtt nok, men hva skjedde i løpet av disse to årene som gjorde meg så fantastisk plutselig. :gjeiper: Og joda, vi hadde vel litt kontakt de årene. Tar det klart som et kompliment. Men sitter igjen med en litt kjip følelse, da jeg er glad i han, og muligens hadde klart å få følelser for han igjen. MEN vi passer IKKE sammen! Vi er alt for ulike, på veldige viktige punkter! Og da ingen av oss plutselig kommer til å forandre oss, kommer det nok ikke til å vare i lengden.. Jaja, flere fisk i havet! Og kanskje en som ikke trenger 2 år for å finne ut at jeg ikke er så verst :gjeiper: Får bare vente da
Gjest Tanita Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 En ex av meg også kom to-tre år etter og ville plutselig ha meg tilbake og sa også de samme tingene... Og jeg også lurte på hva det var som gjorde at jeg plutselig ble så fantastisk men det var kanskje ikke meg som var så fantastisk plutselig men klokka som tikker og går og plutselig har hann fått det travelt med å slå seg til ro og ha barn og alt det der. Men perleporten er lukket, for å si det sånn...
Humleblomst Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg ville nok verken regnet med at det lå ekte kjærlighet inni bildet i et slikt tilfelle eller tatt ham tilbake, jeg heller. Så lenge det ikke var en veldig konkret grunn til at det ble slutt, som at han trengte å være alene pga av psykiske problemer, at familien hans mislikte deg og han ikke var sterk nok til å stå imot eller at han skulle på en langvarig antropologisk studiereise til et område der det var umulig å holde kontakten verken med telefon, internett eller hjemreiser underveis... Og selv da hadde jeg vært skeptisk! Ta det som et kompliment, men sats heller på en som faktisk ser gleden i å være sammen med deg uten et toårig opphold for å "tenke"... (hmm... )
Gjest rusketuska Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 En eks av meg og jeg møttes på byen en gang. Da var det 5 År siden vi hadde sett hverandre, og vi hadde kun en hyggelig samtale. Når kvelden var over, satte han seg ubedt inn i taxien min, og forventet seriøst å få bli med hjem og få seg litt!!!!! Var en som fikk beskjed om å forlate åstedet rimelig kjapt da ja. SÅÅÅÅÅ forelska var jeg ikke
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Eksen min kom tilbake 3 år etter at det ble slutt. På en måte har han prøvd å komme tilbake siden det ble slutt, vi har hatt god kontakt hele denne tiden, men jeg har flytta og gjort det klart at jeg ville gå videre for det kom ikke til å funke. Da har han på en måte spilt med. Han sa alltid at "det er alltid bare deg" og "du og jeg, det er alt". Så fikk han seg kjæreste når jeg fikk meg type, og er fortsatt sammen med henne. Har vært der og støtta han gjennom de vanskelige tidene i forholdet hans, og han har vært det samme i mitt. Så møtes vi igjen en dag og det ble masse snakk om oss igjen, men dette avfeide jeg fordi han er sammen med jenta fortsatt selvom de var på vei til å gjøre det slutt (jeg er singel nå). Jeg tror at når man først har gjort det slutt, så er det en grunn. Annet enn flytting og andre problemer som ikke er umulig å ordne opp i, tenker jeg at over er over. Ingen grunn til å gå gjennom samme historien igjen samme hvor mye han lover at denne gangen blir annerledes.
Gjest missLady Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Nå ble det slutt på grunn av mangel på følelser fra hannes siden. Så ja, jeg har vanskeligheter med å tro at han plutselig har funnet ut at jeg er 'the love of his life.' For meg er det slik at er det slutt, ja da er det slutt! Gutter er da merkelige ja... :gjeiper: Skal finne en som vil ha meg, fra starten av, ikke etter 2 år... :love: Takk for oppmuntrende ord alle sammen
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Nå ble det slutt på grunn av mangel på følelser fra hannes siden. Så ja, jeg har vanskeligheter med å tro at han plutselig har funnet ut at jeg er 'the love of his life.' Jeg tror følelser kan forandre seg!
Gjest lolacola Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Jeg vet litt hvordan du har det ts. For en stund siden ringte det ett ukjent nr, og det visste seg og være exen som jeg ikke har sett eller hatt kontakt med på 4 år... :gjeiper: Han lovde gull og grønne skoger, og alt skulle bli bra igjen. Tenkte at han mest sannsynleg var lik som før, men gikk tilslutt med på at vi skullle treffes en dag, etter å ha snakket litt med en veninne om det...(vi traff kvar andre aldri den dagen) Etter at han ringte meg den første dagen, så fikk vi bedre og bedre kontakt via msn og telefon, og som du nevner, følelser nok til å irritere seg over, men ikke til å bli sammen igjen. Pluselig merket jeg at han ikke har tatt kontakt med meg på mange dager, og jeg ringer han, men han svarer ikke. Noen dager senere finner jeg han på nettby, finner samtidig åraken til at jeg ikke hører noe til han, en ny dame..han har lagt ut bilder nyligt.. Akkurat då kom det mange følelser på en gang, men mest av alt tenkte eg, fy søren kor teit du er. Huff, ekser altså :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Gutter er da merkelige ja... :gjeiper: Er nok ikke bare gutter som er merkelige :-)
Gjest missLady Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Vel, akkurat det jeg tenker nå: Det forundrer meg ikke i det hele tatt om han finner seg en dame ganske så snart nå.. Mest av alt føler jeg nok irritasjon over at han kom tilbake etter 2 år. Han sa han ikke trodde han kom til å få meg tilbake, men ville prøve. Det er 2 år! Og PLUTSELIG har han følelser for meg igjen.. Merkelig MEN tror han hadde meg som et sikkerstikk. Altså: Jeg sa til han for et par uker siden at jeg skulle flytte til andre siden av landet neste år. Tror han da skjønte at det var nå eller aldri.. At han rett og slett ble redd for at han ikke kom til å finne noen andre og derfor måtte forte seg å prøve på nytt med meg før jeg flyttet.. X'er er merkelige dyr! Men var utrolig godt å skriver her og få det ut av systemet! Hjelper sykt mye!!
Suzy Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 To år er forøvrig ikke noen rekord - jeg snakket med en fyr i vår, som jeg var veldig interessert i, men som ikke ville ha meg for 10 år siden. Han kunne fortelle at det ikke var noen som meg (hadde han oppdaget) og at han stadig angret på at han ikke torde å ta steget den gangen.. øh, hallo..? Det ble ikke noe mer ut av det, men man kan jo lure på hva som foregår i enkeltes hoder. Lykke til med å vaske hjernen ren for den eksen din miss lady. Du er for god for ham
Gjest Leken Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Jeg har hatt to exser som har tatt kontakt etter 10 og 12 år..... Hallllllllllllllloooooooooo r de så dumme at de tror vi sitte å venter så lenge.
Gjest missLady Skrevet 15. august 2008 #17 Skrevet 15. august 2008 WOW!!!! Jeg synes 2 år er ALT for lenge, tragisk lenge!!! Haha, så sier dere 10-12 år! sjokkert! mannfolk! Suzy: Ja, hjernen min vaskes for han nå, as we speek Synes da jeg fortjener en som ikke trenger 2 år på å finne ut at han vil ha meg :rødme:
Suzy Skrevet 15. august 2008 #18 Skrevet 15. august 2008 Suzy: Ja, hjernen min vaskes for han nå, as we speek Synes da jeg fortjener en som ikke trenger 2 år på å finne ut at han vil ha meg :rødme: Bra jobba
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #19 Skrevet 15. august 2008 Jeg har en liknende erfaring, hadde et forhold med en fyr som (av helt ok grunner) ikke ville mer etter en stund. To år etter - riktignok med litt kontakt og fortsatt noen følelser fra min side - ville han plutselig være sammen med meg. Vi prøvde faktisk, men jeg fant fort ut at toget var gått. Det føltes rett og slett litt stusslig; hadde han sittet for lenge og kjent på følelsen av å være ensom (lenge siden forrige forhold, og virket som han hadde mistet kontakten med eksen som han hadde kunnet forlyste seg litt med av og til), hadde han det kjipt ellers i livet (jada, hadde sagt opp jobben, begynt i en annen dårlig jobb, bodde dårlig etc) osv... Jeg følte litt at han like gjerne kunne valgt noen andre enn meg, om han hadde møtt noen. Men først og fremst ble MINE tidligere følelser borte pga stakkarsligheten. Noen finner helt sikkert tilbake til hverandre etter brudd, men om man merker at det er en følelsesmessig glassvegg mellom seg og eksen og man egentlig bare er lettet over å kunne kutte kontakten igjen - da er det ikke verdt å prøve på nytt.
Rexina Skrevet 15. august 2008 #20 Skrevet 15. august 2008 Møtte en fyr forrige helg på byen som jeg ikke har sett og nesten ikke snakket med på 2 år. Vi har historie 6 år tilbake i tid, men aldri vært sammen. Nå er han forlova, men likevel fortlate han meg at det ikke fantes en dame som meg noe sted og at han angret på at det ikke ble oss to for mange herrens år siden! Han prøvde til og med å kysse meg! Herregud! Og han ringte meg for noen dager siden for å si at han skal gå fra henne, og jeg fortalte han at jeg ikke hadde noen følelser for han osv. Er han dum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå