Gjest Shayla Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg og min søster tenkte oss til Stockholm i begynnelsen av desember. Aldri vært der før så vil gjerne bo i gå avstand til sentrum. Noen som har noen billige hoteller å anbefale?
Merethe_81 Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg vet ikke hva du mener med billig, men vi bodde på Amaranten for ca 1000,- pr natt iallefall. Veldig fine rom, god frokost og knall beliggenhet. (Ikke midt i sentrum-sentrum, men nær alt allikevel.)
Mischa Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Vi bodde på et hotell som het Hotel Birger Jarl og som lå veldig sentralt, nær Stureplan og Drotninggatan (eller hva den nå heter). Betalte mellom 1000-1200 kr og det var inkl. frokost. Husker ikke om det var svenske eller norske kroner :klø:
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg anbefaler Rica hotell Kungsgatan. Husker ikke hva vi betalte men det var ganske rimelig, og hotellet lå plassert midt i sentrum og var allikevel stille og rolig. Veldig fornøyd!
Gjest Shayla Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Takk for gode forslag. Har sett ett godt tilbud på Best Western Amani. Noen som har bodd her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå