Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Har vært innom div bokhandlere og musikkbutikker for å finne en fin eventyrsamling med bilder, evt AlfPrøysensamling på cd, men ingen har. De eventyrsamlingene jeg fant hadde jo ingen bilder, og fra egen erfaring fra da jeg var barn husker jeg de bøkene var ekstremt kjedelige, jeg valgte alltid de med fargerike bilder. En samling med Asbjørnsen & Moe hadde vært fint, men med bilder/tegninger ville vært prikken over i'en. Evt kunne jeg tenkt å kjøpe en cd-samling med Alf Prøysen sanger, evt andre sangere (vet ikke om Alf Prøysen slår noe særlig an i dag, jeg). Jeg var i en barnedåp for noen år siden og der fikk dåpsbarnet en slik samling med Alf Prøysen sanger, så jeg vet at det fins. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt?
Grooo Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Posten har jo mye cder... Har du prøvd å søke på nettbokhandlerene? Eller spørre i butikkene du har vært i? Biblioteket har også mye fint, det går å titte der og så skrive opp ISBN/tittel og høre i butikkene etterpå.
Gjest *Mim* Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Mange samle-CD-er for barn på posten, ja.
Pludre Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 (endret) Her fins jo masse: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904 Bare søk på Prøysen, eller Hanne Krogh, hun har sunget inn mange Prøysenviser for barn Endret 15. august 2008 av Pludre
Mamma1 Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Posten er veldig bra ja, der har de samlecd'er og sånn.-Veldig billig bruker det å være også.
Gjest antigartner Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Prøysenhuset har en stor samling av både bøker, lydbøker og CD-er. De har nettbutikk. Lenke . CD-en "Velvalgte barneviser" er kanskje noe for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå