Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Er det slik at ikke alle liker og bli sugd rett og slett eller er det bare måten jeg gjør det på som "suger " ? Her om kvelden tok jeg han i å ligge og følge med på fotballkamp på tv samtidig!!!! Hvordan hadde du reagert dersom du hadde vært meg og til dere gutter er fotball bedre en oralsex. Vurderer å drite i hele fyren jeg nå faktisk..
Gjest StockDama Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Akkurat som kvinner så er menn forskjellig. Tro det eller ei =p Noen liker å bli sugd, noen ikke. Og ikke alltid man har lyst på sex heller. Menn er ikke en maskin som står klar til å pule til alle døgnets tider.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg hadde blitt veldig, veldig såret og forbanna hvis han begynte å følge med på fotball mens vi hadde sex. Slikt er rett og slett et brudd på normal folkeskikk og høflighet.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Hei. Dersom vi hadde hatt tv på soverommet vårt, og det stod på og mannen min gikk ned på meg mens greys anatomy var på skjermen, så hadde jeg kanskje fulgt med på skjermen uansett hvor deilig oralsexen var Syns ikke du skal tenke på det.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Hei. Dersom vi hadde hatt tv på soverommet vårt, og det stod på og mannen min gikk ned på meg mens greys anatomy var på skjermen, så hadde jeg kanskje fulgt med på skjermen uansett hvor deilig oralsexen var Syns ikke du skal tenke på det. Da hadde nå jeg dumpa deg så fort at du ikke hadde skjønt ka som hadde truffet dæ.
Gjest missLady Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 (endret) Hei. Dersom vi hadde hatt tv på soverommet vårt, og det stod på og mannen min gikk ned på meg mens greys anatomy var på skjermen, så hadde jeg kanskje fulgt med på skjermen uansett hvor deilig oralsexen var Syns ikke du skal tenke på det. Hehe, kunne faktisk funnet på å ta en titt en gang i blandt, fordi jeg er sykt nyskjerrig! MEN jeg hadde reist meg og slått av TV'n!! Endret 14. august 2008 av missLady
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Er det slik at ikke alle liker og bli sugd rett og slett eller er det bare måten jeg gjør det på som "suger " ? Her om kvelden tok jeg han i å ligge og følge med på fotballkamp på tv samtidig!!!! Hvordan hadde du reagert dersom du hadde vært meg og til dere gutter er fotball bedre en oralsex. Vurderer å drite i hele fyren jeg nå faktisk.. Ærlig talt! Det er nå faktisk alle fotballidioters drøm! Se favorittlaget sitt på tv og bli sugd samtididg! To av de beste tingene livet kan bringe på en gang! Ikke ta det så høytidelig! Jeg gjorde dette ofte for exen... så ga han ettertrykkelig tilbake senere på kvelden...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 snakk om å henge seg opp i bagateller... kjæresten min har sagt flere ganger, gjerne etter endt sugetur da, at nå skulle jeg hatt en røyk og fotballkamp på tv'n så hadde jeg dødd som en lykkelig mann.... og jeg bryr meg mindre om at han ser bort på tv'n når vi har sex... betyr ikke at sex'n er dårlig av den grunn...
Nienna Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Forstår godt hvordan du føler det, men at han klarer å konsentrere seg om to ting på en gang betyr ikke at du er dårlig til å suge. =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå