Gjest Elize Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg trenger tips til hvilken musikk som er bra å høre på når jeg trener. Tenker da på hvilke sanger. Jeg går mye raske turer og hører endel på musikk, men begynner å bli litt lei det jeg har på mobilen.
Gjest Ansjoni Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Når jeg trener går det mye i Metallica, Guns N Roses og Rammstein, herlig musikk å få ut energien til Konkrete sanger er da blant annet Master of Puppets, Creeping Death, Enter Sandman, Welcome to the Jungle, Get in the Ring, You Could be mine, Du Hast, Sonne, Feuer Frei - for å nevne 3 av hver
prescella Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Rammsteins " du hast" er genial til å få pulsen opp:) Ellers er syns jeg at disse er flotte å høre på når man skal trene: *Smach my bitch up *Dr Pressure *Pump it up *A little less conversation *Wanna be my lover *I was made for loving you *From Paris to Berlin *Dancing in the dark *Karma killer *Its raining men *Insomnia *The final countdown *Summer of 69 *Turn on the music *If only you *American Woman *Hung up
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå