Gjest Starya er sur Skrevet 2. juni 2003 #1 Skrevet 2. juni 2003 Det er en ting som irriterer meg veldig når jeg er på KG i skoletida. Møkkamaskinene her er ikke oppgradert, og dermed får jeg heletiden en forespørsel om å installere macromedia flash-greier når jeg åpner en ny side på KG. Det skulle jeg gjerne gjort gitt, hadde jeg bare kunnet. Istedet må jeg irritere meg over å måtte klikke bort denne hver gang jeg åpner en side. Det er ikke noe annet som kan gjøres med dette, sånn fra min side?
chandler Skrevet 2. juni 2003 #2 Skrevet 2. juni 2003 Hvis du går til Tools - Internet Options... og velger Advanced delen, så burde du finne et valg som heter "Enable Install On Demand" for henhodlsvis "(Internet Explorer)" og "(other)". Hvis du skrur av begge valgene burde den ikke spørre deg om du vil installere flash hver gang du åpner en side.
Gjest Starya Skrevet 2. juni 2003 #3 Skrevet 2. juni 2003 Skal teste det når jeg kommer på skola i morra. :D
Gjest Admin'C Skrevet 2. juni 2003 #4 Skrevet 2. juni 2003 Annet går ikke siden de har illusion eller noe lignende som gjør at maskinene kommer til standard når du rebooter, eller de har sperre mot det. Slike ting er kjedelige men skolen gjør det for å ungå spilling og herping som medfører masse jobb for driftsansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå