Gjest bananamama Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Denne karen har gjør i alle fall at spørsmålet kan stilles. Herregud for en tulling! LoL!! http://tv2underholdning.no/moro/article2134825.ece Noen bedre?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Sakset fra artikkelen: Leger ble tilkalt, og disse forsøke å lette på trykket i Xiangs penis ved å tappe ut blod. Da dette heller ikke hjalp, ble både Xiang og benken fraktet til sykehus. Fire smertefulle timer senere greide legene endelig å frigjøre Xiang fra stålbenken. De samme legene skal ha uttalt at Xiang likevel må betrakte seg som heldig. Hadde han sittet fast en time til, hadde de antagelig vært nødt til å amputere penisen hans. Kanskje litt upassende , men Da har han nok lært til neste gang at benker ikke egner seg til annet enn å sitte på .
Gjest Xiang Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Pftt. Dere ville nok bare vært benk. -g
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Pftt. Dere ville nok bare vært benk. -g Det var vel helst Xiang som ønsket seg det.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Kanskje han bare er objektseksuell? Eller kanskje han bare så alle hullene i benken og ikke klarte å styre seg? Trenger ikke nødvendigvis å ha en benk-fetish av den grunn
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Kanskje han bare er objektseksuell? Hvis man klarer å sette den fast i det gjerdet der, så...
Gjest dalieo Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 Ingen andre som reagerer på hvor små de hullene i benken var..? :-D
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Ingen andre som reagerer på hvor små de hullene i benken var..? :-D ÅJODA, men tenkte at siden asiatiske menn er mindre så er det vel normal størrelse.
Gjest virvelvind Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 Ingen andre som reagerer på hvor små de hullene i benken var..? :-D Jo XD Jeg må innrømme at det var det første jeg tenkte XD
Blåbæret Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Ingen andre som reagerer på hvor små de hullene i benken var..? :-D Tengte jeg skulle vaere snill aa ikke kommentere det Men var en av de forste tankene som slo meg
Gjest Gjest_brutus_* Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 HAHAHAHAHA AAAAAAUUUUUUUUUU For en dust!!!!! Må jo være psykisk syk! LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå