Gå til innhold

Punkt langt inne

Fremhevede innlegg

Gjest Mann 47
Skrevet

Jeg har vært gift i snart 20 år, og har et fint og jevnlig sexliv med kona.

En ting jeg lurer på, er om dere andre damer opplever det samme som kona mi gjør.

Om hun skal få orgasme ved samleie, så gjør hun det kun i misjonærstillingen, og kun når jeg penetrerer henne laaaangt inn.

Det er akkurat som om jeg må treffe et punkt helt innerst. Jeg kjenner også som regel da at jeg treffer et eller annet.

Og jeg må presse meg så langt inn jeg kommer. ( har en nomal størrelse )

Når vi treffer dette punktet ( som vi gjør nesten bestandig ) kommer hun bestandig.

Er det flere av dere damer som kjenner dere igjen i dette. At dere har et sånt punkt langt der inne.

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Høres faktisk ut som om du går "til bunns" i henne.

Kvinner syns generelt enten at dette er vondt, elle at det er helt fantastisk.

Jeg hører til siste gruppe, og forstår kona di godt.

Gjest Mann 47
Skrevet
Høres faktisk ut som om du går "til bunns" i henne.

Kvinner syns generelt enten at dette er vondt, elle at det er helt fantastisk.

Jeg hører til siste gruppe, og forstår kona di godt.

Ja, det virker rett og slett som om jeg "går til bunns" i henne.

Kjenner at jeg "kommer borti noe" liksom

Skrevet

enig, når kjæresten min når helt i bunns føles det fantastisk !

fungerer i missjonær og doggy :)

Skrevet
Jeg har vært gift i snart 20 år, og har et fint og jevnlig sexliv med kona.

En ting jeg lurer på, er om dere andre damer opplever det samme som kona mi gjør.

Om hun skal få orgasme ved samleie, så gjør hun det kun i misjonærstillingen, og kun når jeg penetrerer henne laaaangt inn.

Det er akkurat som om jeg må treffe et punkt helt innerst. Jeg kjenner også som regel da at jeg treffer et eller annet.

Og jeg må presse meg så langt inn jeg kommer. ( har en nomal størrelse )

Når vi treffer dette punktet ( som vi gjør nesten bestandig ) kommer hun bestandig.

Er det flere av dere damer som kjenner dere igjen i dette. At dere har et sånt punkt langt der inne.

Ja ! Jeg har utvilsomt også et punkt " lengst inne " ...deilig å kjenne penishodet lengst inne ...kjenner penishodet meget godt ...

pluss at når man bli " bunnet " ....stimuleres også ytterste del av klitoris samtidig ...forde du kommer " bortti " området -ihvertfall min klitoris er plassert slik til at den også automatisk blir stimulert under samleiet . Den er så utrolig følsom - at det skal særdeles lite og ingenting til av friksjon /trykk / støt for oppnåelse av orgasme når en er så kåt ..: )

Skrevet

Har det på samme måte. Lurer på om det kalles A- punktet... mulig jeg tar feil, og at a- puktet ligger like "innforbi" inngangen. Men uansett, det er vertfall et kjent "punkt" der oppe i bunnen.

Personlig synes jeg dette er de desidert beste orgasmene, de varer i evigheter og er så kraftige at jeg nesten ser stjerner når jeg kommer.

Skrevet
Har det på samme måte. Lurer på om det kalles A- punktet... mulig jeg tar feil, og at a- puktet ligger like "innforbi" inngangen. Men uansett, det er vertfall et kjent "punkt" der oppe i bunnen.

Personlig synes jeg dette er de desidert beste orgasmene, de varer i evigheter og er så kraftige at jeg nesten ser stjerner når jeg kommer.

Ok, da er tydeligvis dette et punkt som mange damer kjenner, og ikke bare kona mi *ssssss*

Kan forøvrig fortelle at i "doggy stile" treffer vi aldri punktet.

Hvis jeg er for "dyp" da, gjør det bare vondt for henne.

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Har noe av det samme her. Hun har ikke fått orgasme ennå av dette, men hun hyler og skriker verre når jeg støter hardt til bunns i misjonærstillingen med bena opp i lufta.

Ulempen er jo at det er så forbanna deilig til meg også, pluss at jeg blir ekstra opphisset av nytelsen hennes, så det ender jo med at jeg kommer før hun når i mål... :sur:

Men trening gjør mester! :danse:

Gjest Gjest_Sol_*
Skrevet

Det er nok livmortappen du kan kjenne muligens. Den er ofte litt myk og kan kjennes litt rund ut, den er helt helt innerst;)

Og for mange er det jo en del av den gode bånningen :sengekos:

Gjest Gjest_Sol_*
Skrevet

Bånning er forresten best for meg i misjonær, i doggy kan det bli litt vell rett på sak, men hvis jeg varmer opp med litt misjonær så går det bedre i doggy med bånning;)

Gjest Gjest *266 (m)
Skrevet

Muligens er du borti "the Deep Spot", helt i enden, nederst i vaginaen. Det er et punkt der som har en helt unik følelse, og kan rekkes og lekes med ved å bruke langefingeren (med mindre du har altfor korte fingre).

Du kan prøve å finne det og få henne til orgasme kun ved the deep spot, det er forskjellig fra vanlig vaginal.

Synd vi ikke lærer alt dette på skolen, hæh?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...