Gjest Elize Skrevet 14. august 2008 #1 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har funnet et par fine sko på internett, men det står at hælhøyden er 8cm. Er det mye? Skjønner jo at det er opp til hver enkelt å avgjøre, men synes det er vanskelig å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 14. august 2008 #2 Del Skrevet 14. august 2008 For meg er 8 cm grensen for hva som er komfortabelt å gå med i mer enn kort tid (forutsatt ingen platåsåle), men det er jo veldig avhengig av hva slags sko du er vant med i utgangspunktet. Mange vil nok synes 8 cm er ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 14. august 2008 #3 Del Skrevet 14. august 2008 For meg er ikke 8 cm saa veldig mye. Det er saa hoeye de fleste av mine hoeyhelte sko er. Hoeyt, men ikke for hoeyt. Synes jeg. D kan jo gaa og proeve et par sko i den hoeyden i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. august 2008 #4 Del Skrevet 14. august 2008 8 cm. er en del, men jeg har allergi mot "middels" høyde på sko, så det får briste og bære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 14. august 2008 #5 Del Skrevet 14. august 2008 8 cm. er en del, men jeg har allergi mot "middels" høyde på sko, så det får briste og bære. Ja, jeg er så enig, så enig. Halvhøye hæler er ofte triste greier, så noe særlig under 7-8 cm kjøper jeg ikke. Da heller flate sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 15. august 2008 #6 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg syns 8 cm er mye, og kunne aldri greid å gått med slike sko selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Minni~ Skrevet 15. august 2008 #7 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg syns 8 cm er mye, og kunne aldri greid å gått med slike sko selv. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante fiolett Skrevet 15. august 2008 #8 Del Skrevet 15. august 2008 Du kan måle hælhøyden på sko du har hjemme for å sammenlikne, da finner du ut hva du synes er behagelig å gå med. Personlig synes jeg er 6-7 cm er maks for hva som er behagelig, men til fest kan man gjerne plusse på noen centimeter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #9 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg har ikke mye erfaring med å gå med høyhælte sko, men kjøpte et par med 8 cm hæl tidligere i sommer. De var helt ok å gå med, jeg fikk ikke ubalansert/klønete gange eller vondt i føttene, men jeg har ikke brukt dem mer enn en dag med mye sitting (begravelse og minnestund, endel "rolig" gåing/ståing). Ser for meg at jeg kunne brukt dem på byen også, men helst om jeg skulle sitte endel da også, ikke løpe fra utested til utested eller danse i timesvis. Enig i at 7-8 cm må til for at skoene skal se elegant høyhælte ut. Stilett blir for høyt og bevegelsesmessig utfordrende for meg (men det ser jo bra ut på jenter som kan gå med det), ellers har jeg stort sett brukt sko med lav/ingen hæl eller litt lavere kilehæl til pent de siste årene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 16. august 2008 #10 Del Skrevet 16. august 2008 Personlig synes jeg er 6-7 cm er maks for hva som er behagelig, men til fest kan man gjerne plusse på noen centimeter.. Samme her...7 cm er max for meg. 8 cm, så får jeg fort strekk under foten og betennelser. Holder meg helst på 6 cm. Synes heller ikke veldig høye hæler er pent, synes det ser kunstig ut, men det er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå