Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere sol, bruker dere selvbruningskremer eller ingen av delene? Gjør dere dette året rundt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun brunfarge om sommeren. Synes det er unødvendig å være solbrun hele året.

Skrevet

Tar veldig sjelden sol, kun i forbindelse med ferier på strand. Greit å ha litt farge i forkant da.

Bruker sjelden selvbruningskremer også.

Skrevet

prøver å ta sol en gang i uka jeg :)

Skrevet

Jag brukar enbart min jane iredale-foundation. Jag undviker BUS-produkter av den enkla anledningen att de täpper till huden och torkar ut den samtidigt som körtelöppningarna blir grövre, det finns visserligen bättre BUS-produkter inom cosmeceutical-segmentet men jag är fullt nöjd med min foundation.

Solar gör jag aldrig vare sig ute i solarium eller på annat vis.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

Av og til :) Gjerne før spesielle anledninger, ferier etc. Blir nesten aldri fornøyd med selvbruningskremer så bruker bare en bronzer hvis jeg vil føle meg litt sommerlig :P

Skrevet

Nei.

Jeg er brun om sommeren, og har ingenting imot å være bleik om vinteren. Liker naturlig variasjon, jeg. :)

Skrevet
prøver å ta sol en gang i uka jeg :)

Jeg og, men jeg får aldri tid, så det blir vel maks en gang i måneden :tunge1:

Skrevet (endret)

Aldri. Jeg soler meg heller aldri utendørs.

Endret av hilli
Skrevet

Nei, jeg tar ytterst sjelden sol. Det plager meg ikke det minste å være vinterblek om vinteren. Det har imidlertid hendt at jeg har tatt sol et par ganger om våren, for å få bedre grunnlag til sommeren. Men jeg syns det er grusomt kjedelig, litt klaustrofobisk og jeg syns det virker utrygt å drive mye med. Førstnevnte er også grunn til at jeg sjelden ligger og soler meg i sola. Foretrekker å bli brun mens jeg er i aktivitet - jeg er dårlig til å ligge pal.

Gjest StockDama
Skrevet
Aldri. Jeg soler meg heller aldri utendørs.

Ditto, liker å være blek jeg =)

Porselenshud som det også kalles.

Skrevet

Nei, så dum er jeg ikke... :sjenert:

Skrevet

Nei ikke solarium..eller jo 3x10min i mai før eg skulle på ferie... Ellers har eg ikke tatt sol på mange år. Bruker litt selvbruning i blant...

Skrevet

Jeg tar aldri sol, og soler meg heller aldri på naturlig måte.

Skrevet

Nei, jeg soler meg generelt ikke nå lengre.

Fuktighetskrem med farge eller selvbruner, da jeg ikke syns det er vakkert å være Blenda-hvit.

Skrevet

Bare for å få grunnlag hvis jeg skal til sydligere strøk, blir så lett brent ellers :rodme:

Skrevet
Nei, jeg tar ytterst sjelden sol. Det plager meg ikke det minste å være vinterblek om vinteren. Det har imidlertid hendt at jeg har tatt sol et par ganger om våren, for å få bedre grunnlag til sommeren. Men jeg syns det er grusomt kjedelig, litt klaustrofobisk og jeg syns det virker utrygt å drive mye med. Førstnevnte er også grunn til at jeg sjelden ligger og soler meg i sola. Foretrekker å bli brun mens jeg er i aktivitet - jeg er dårlig til å ligge pal.

Helt enig, er så kjedelig å sole seg syns jeg. Jegh ar vært veldig dum tidligere og vært dårlig me å bruke solkrem siden jeg ikke blir så lett solbrent. Trur ikke huden min syns no om det, og vises sikkert når jeg blir eldre...Sol har jeg tatt fem min a i livet mitt. Dessuten syns jeg det ser ltit unaturlig ut å være brun på vinteren. Det er greit me litt vinterbleik hud med friske roser i kinnene :)

Gjest New Dawn
Skrevet

Nei, jeg tar aldri solarium - soler meg aldri i den naturlige solen heller .. får litt farge av å gå turer, sykle, jobbe i hagen - samt ved å bruke selvbruner ..

Har sett så mange eksemper på kvinner som ser ut som de er langt eldre enn de er - pga uvettig soling. Synes det er pent med litt farge på kroppen - men det er og det hele ..

Liker meg best under en parasoll når solen skinner :ler:

Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet

Nei. Tok litt sol tidligere, men tatt til vett nå (skremt av kreft/rynke-monsteret).

Bruker litt selvbruning i ansikt/ på brystet når jeg skal ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...