Gå til innhold

oppdekking i barnebursdag - rekkefølge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal servere pizza, kaker, godteri og snacks. men legger jeg alt på bordet med en gang, eller starter med pizza? gjør jo gjerne sånt med voksne. men ser for meg at kanskje noen av ungene ikke liker ditt eller datt, og blir sittende og pirke i maten, og da er det greit å ha noe annet og kose seg med. hmm, alt en skal tenke på.

hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Mine" barnebursdager varer i 3 timer. Etter en liten halvtime med gaver og lek, serverer jeg pølser. Så er det en times lek, før kaken og isen fortæres. Erfaringen min er at det blir for mye på en gang å sette frem alt på en gang, det er ikke maten de kommer for, men å leke.

Så er det bestandig en liten sjarmis som vil ha ei pølse til når de skal dra hjem. :)

Skrevet

Har to bordsettinger - først pizza eller annen varmmat, så leking og aktiviteter. Ca en time før slutt blir det kaker, og så litt snacks og godteri etter det.

Skrevet

ok, takk for svar. får prøve på to bordsettinger. men da blir det kanskje sånn at noen pirker... :sjenert: jeje, det er vel en del av gamet. an jo ha litt snacks ved bordet til pizzaen.

og så en runde med kaker.

Skrevet

Nå har jeg lite barn da - og voksne har de med seg fortsatt - men jeg setter alltid frem alt. Stående buffet og alt fremme og ferdig emd dritt.

Blir muligens annerledes nå barna blir større og ikke har med seg egen assistent for å administrere ketchupsøl - men sånn gjør vi det nå i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...