Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hei! Farget håret svart for et år siden, vil ha det lyst igjen.. Hørt mange skrekkhistorier om hvor ille det kan bli og hvor mye det sliter på håret. Noen med erfaring som har en GOD løsning på det? Har vurdert å barbere alt bort og starte på nytt, men litt drøyt det føler jeg! Veldig takknemlig for svar.. Pia
estrella Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Det spørs litt hva du mener med lyst igjen. Snakker man blondt eller brunt? Ei venninne skulle bli blond igjen-hun har tatt 2-3 avfarginger og mange ganger med striper. DYRT! Jeg spurte frisøren ang mitt hår. Hvis jeg vil gå tilbake til brunt vil det holde med en avfarging i hele håret+farge brunt. Alt på et besøk. Det blir på rundt 2000 kr.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Takker for svaret ditt.. Tenkte helt blond igjen ja.. Blir dyrt og masse slitt hår da sikkert. Noen som har prøvd avfarging hjemme?? Ikke lurt det vil jeg tro men...
Gjest Nishiki Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Jeg gikk fra sort til brunt nå. Måtte avfarging og farging til. Vil anbefale deg å ta det litt gradvis vis du skal bli helt blond igjen.
Gjest StockDama Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Gikk fra svart til blond. Skal det gjøres hjemme så trenger du tålmodighet. Avfarge, avfarge, kure, kure, avfarge, når håret blir lyst nok så kjøper du blond hårfarge. Jeg er originalt blond, så det slet veldig på håret, klipte av en del når jeg var ferdig. Men om du bare husker å kure innimellom så går det forsåvidt greit.
Gjest mann24 Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Neeei, ikkje gjør det. Svart hår på jenter er dritsexy, mye bedre enn blondt
Licota Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Tror jeg heller vil satse på å stripe det blondt igjen. Det tar litt lenger tid, men resultatet blir mye flottere og mer naturlig. (Striper hver 4 uke eller noe sånt).
Gjest StockDama Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Neeei, ikkje gjør det. Svart hår på jenter er dritsexy, mye bedre enn blondt Joda, svart hår er pent det, men er noe herk å opprettholde, spesielt om man originalt er blond. Man ser etterveksten med engang og på mils avstand =D
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Joda, svart hår er pent det, men er noe herk å opprettholde, spesielt om man originalt er blond. Man ser etterveksten med engang og på mils avstand =D Det er nettopp det.. Jeg liker det svarte håret veldig, MEN man blir lei av den stadige fargingen etterveksten ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå