Gjest Grafica Skrevet 11. mai 2009 #21 Skrevet 11. mai 2009 Å TS, så godt å høre at dere fikk et vakkert bryllup! Jeg fikk helt tårer i øynene her jeg satt og leste nå. Jeg husker å ha lest tråden din i fjor, og syntes det var utrolig fint å høre at det ble en dag som ble til glede for deg også.
Gjest Miam Skrevet 11. mai 2009 #22 Skrevet 11. mai 2009 Det hørtes ut som en utrolig fin opplevelse! Så flott av svigerfaren din å følge deg til alters, og gi deg det lyset! Så bra det ble en fantastisk dag for dere begge!
Gjest Papirkurven Skrevet 11. mai 2009 #23 Skrevet 11. mai 2009 Jeg fikk følge av svigerfar opp til alteret, og det var også utrolig rørende og veldig fint. Vi giftet oss der foreldrene mine er begravet, og svigerfaren min overrasket meg med et fint lys med engler på som vi tente sammen før vielsen. Ble ubeskrivelig rørt over dette, skjønte virkelig at jeg har en enormt omsorgsfull svigerfar da. Selv om savnet av foreldrene mine var ENORMT, var dagen utrolig fin. Jeg fikk det litt som jeg ville på en del ting, og mannen min fikk det tradisjonelle bryllupet han drømte om. Nå er vi lykkelig gift! Tusen takk for alle som gadd å lese de innleggene, og som brukte av tiden sin til å svare. Uten dere hadde jeg kanskje ikke turd å si i fra til mannen min klart og tydelig, og da hadde jeg kanskje rømt i stedet for å bli gift...? Utrolig kjekt å høre at dagen ble fin. Da jeg leste den første tråden ble jeg også veldig sår på dine vegne, og da jeg leste at du var så glad i svigerforeldrene dine, hadde jeg faktisk tenkt å foreslå akkurat den løsningen du valgte, at din svigerfar følger deg opp gulvet. Så kjekt at KG kan hjelpe i slike situasjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå